DT kort för magnolia #4

Här har det blivit dåligt uppdaterat :S Men jag har jobbat en massamassa så när jag har kommit hem på kvällarna har det inte funnits tid. jag lovar att jag ska hälsa på alla som varit urgulliga och lämnat kommentarer här...bara jag hittar lite tid =)

Iallafall så fick jag de nya magnoliastämplarna förra veckan!! *lycka* Igårkväll hade jag lite tid till att sätta ihop ett kort. Allt material kommer från Magnolia.

I promise that I will visit you all as soon as I have some spare time...right now I'm working alot so there's little time over for other things when I get home.

I recieved the new Magnolia weddingstamps last week!! They are adorable! Yesterday I had some time to put togheter one card. All material is from Magnolia.


I've painted her with distress inks; Weathered wood, fred brick, forest moss, stormy sky, tattered rose, vintage photo and walnut stain.

Close up on the embellishments


Gudars vad jag ser fram emot det nya nummret av Magnolia ink! jag kommer att hänga på låset till affären när dom öppnar den dagen ;P

I'm so looking forward to look in the Magnolia Ink magazine! I will hang on the doors to the store when it is released ;P

Ha en härlig dag!!

Have a great day!!

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

10 kommentarer:

  1. Underbart vacker kort!

    SvaraRadera
  2. Herlig kort. Og motivet er helt nydelig*sukk* :)

    SvaraRadera
  3. Du är fantastisk! Underbart!

    SvaraRadera
  4. Kjempefint nytt stempel på et vakkert kort! Du er flink.
    Ida

    SvaraRadera
  5. Vilket UNDERBART sött kort!
    Så fin detalj med den röda buketten, riktigt läckert.

    Ha det gott i höstvädret. Eller ni har kanske sommar?;=D!!

    Kram till Dig från mig//Gunila

    SvaraRadera
  6. Vilket jättefint kort.
    Var kan man få tag på stämpeln du har använt?

    SvaraRadera
  7. WOOOOOW, WOW, Wow!!! Så vackert!
    De nya bröllops stämplarna är så vackra.
    Du har färglagt henne så hima snyggt. Du är så duktig på att måla med Distresser, det blir alltid såå bra.
    Underbara färger, och upplägget är kanonläckert.

    ha en skön vecka,
    många kramar från Hanna

    SvaraRadera
  8. Annika:

    den har inte släppts ännu men jag antar att Pysseltagen eller Hannas pysselstuga kommer att få hem den omgående :)

    SvaraRadera
  9. Thanks for your comment!
    I love this card! I like the different texts!! And Tilda looks so beautiful.
    Hugs,
    Karen.

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design