Blogcandy! Avslutad!!!

Jag har bestämt mig för att ha en blogcandy för att fira alla mina goa besökare =D
Det är ett dekorationspaket med bland annat blommor, band, kakservetter och 5 magnoliastämplar.

I've decided to have a blogcandy to celebrate all my sweet visitors =D
It's a decorationpackage with flowers, pearls, stickles and 5 magnoliastamps.


Blogcandyn slutar den 15e oktober.

Vill du vinna paketet? Då är det bara att:

1. Lägg till dig som följare av min blogg.
2. Lägg upp bilden ovanför i din blogg.
3. Länka till detta inlägg.
4. Skriv en kommentar under detta inlägg.

(Har du ingen blogg så kan du skriva en kommentar här iallfall. Glöm inte din mailadress)

****

The blogcandy ends on October 15th

Do you want it? All you have to do is:

1. Become a follower of my blog.
2. Put the image above in your blog.
3. Put up a link to this post.
4. Write a comment under this blogpost.

(If you don't have a blog, just write a comment here and don't forget your mailadress)

Lycka Till!

Good Luck!

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

510 kommentarer:

  1. ooohhh I am first :) is that luck or not....who kbows :)))) Great candy dear.

    SvaraRadera
  2. Denne vil jeg jo gjerne være med på!! Mye nydelig her, krysser fingre!!

    ;0)Gry-Beate

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt paket! Jag är självklart med och hoppas på lite tur att paketet hamnar hos mig!

    SvaraRadera
  4. Great candy, thank you for the chance to win.You make wonderful creations!
    Greetings Anneke The Netherlands

    SvaraRadera
  5. JAG vill, jag vill!!!! Superfina saker som jag inte skulle ha något emot att ha i min ägo ;-)
    Länkar in i min blogg, följare är jag redan!

    Bamsekram

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig blogcandy... tack för chansen att vinna denna!! Jag är följare sedan tidigare och har länkat till dig i min sidebar. Kramar Pillan

    SvaraRadera
  7. Vilket superfint paket, det vill man ju vinna.
    Bild & länk finns på bloggen, nu e det bara att hålla tummarna <3

    SvaraRadera
  8. Den här chansen vill man ju inte missa! Jag har lagt till mig som följare och har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/08/bloggcandy-1510.html

    SvaraRadera
  9. Å kära nån! Vilket paket!!! Lövely !Klart jag vill vara med på detta, väldigt generöst av dig !=)
    Har blivit följare, har länkar i sidebaren å lämnar nu ett meddelande.. fick jag med allt nu?! ;)
    Hoppas du har haft en härlig helg !
    kram kram! ♥

    SvaraRadera
  10. Vilket härligt paket du plockat ihop!! Så klart vill jag vara med! Har länkat, och följare är jag sen länge.

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till alla besökare.
    Vilken härlig candy du har satt ihop. Klart jag vill ta chansen och vinna! jag har länkat till dig i min sidebar.
    Kramiz

    SvaraRadera
  12. Det här vill man ju inte missa!!!
    Väldigt generös du är....Jag har länkat i min blogg och följare är jag redan. Håller tummar och tår!!

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med! Jag är ofta inne på din blogg, men nu har jag satt upp mig som följare också, lagt till bilden och bloggat om det.
    Nu återstår bara tumhållandet!

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med och tävla! Inlägg ( http://baileyz.blogg.se/2010/august/vinn-blogcandy.html#comment ) Jag vill vinna för att jag vill lära mig använda stämplar! Jag har inte kommit så långt ännu =) Se kategorin "Made By Baileyz" ( http://baileyz.blogg.se/category/baileyz-pottering.html ) om du vill se mina andra scrappade verk

    SvaraRadera
  15. Härlig bloggcandy! Har lagt till mig som följare och länkat i bloggen :-)

    SvaraRadera
  16. Åhhhh så härligt!Är både följare och länkare till dig!

    http://petraso.blogspot.com/2010/08/majamelon-blogcandy.html

    SvaraRadera
  17. Underbart!! Blir så glad att även blogglösa får vara med så jag tar självklart en lott och hoppas på tur!=)

    /Kathleen kellisflickan@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Så nu är jag stalkare..;) Har bloggat, länkat, fipplat fupplat och tror att allt är i sin ordning..*fnissar*
    Å tack förresten. Japp tyckte jag hade lite för mycket tid så vi skaffade en knodd till...*harklar* tur att dom är söta när dom sover ;)

    kramis

    SvaraRadera
  19. Vilken underbar candy!! Självklart vill jag vara med i utlottningen!
    http://sophieslillakrypin.blogspot.com/2010/08/majamelons-bloggcandy.html

    SvaraRadera
  20. Vilket generöst paket du har plockat ihop!!
    Har med ett inlägg i bloggen och länkat till dig.
    Ha ett skönt avslut p helgen
    Kram Lotta

    www.lottasvra.blogspot.com

    SvaraRadera
  21. Detta kan jag ej missa! Tack för att du delar med dig. :-)
    Har lagt din candy i min sidebar!
    Mvh
    Sonja

    SvaraRadera
  22. Vilken fin blogcandy, det går ju inte att missa! =)
    Här finns mitt inlägg: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15340355

    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  23. Vilket härligt Blogcandy!!!! Jag har länkat med bild i min sidebar.
    Kram/Jessica

    SvaraRadera
  24. What wonderful candy I hope I can win it ??

    SvaraRadera
  25. Det var ett rejält lass med candy!
    Nu är det bara att hålla tummarna att man kommer få sätta tänderna i det :)

    Jag har länkat till dig på min blogg.
    www.Busbeea.blogg.se

    SvaraRadera
  26. Her var det mye lekkert!! En flott bloggcandy:-)

    Klem Laila.

    SvaraRadera
  27. Tummarna hålls hårt och jag ser fram emot att se mer av dina verk som ny följare!

    SvaraRadera
  28. Jätte fina saker, verkligen generöst av dig!Håller tummarna och hoppas på tur :)

    Lena

    lenak51@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Om du ser en svart skugga överallt vart du än går.......så är det jag ....din följare.
    Vet ej om jag är din följare i din sidebar, skall kicka sen.
    Kanon candy du vill dela med dig. Den som inte vågar har inte heller chansen.....så jag vågar.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  30. Du gör underbara kort och är grym på att färglägga! :)
    Klart jag vill vara med och ha en chans att vinna!
    Jag är sedan länge en följare av din blogg och jag har länkat i min sidebar i bloggen.

    Kram Sara

    SvaraRadera
  31. Kul med utlottning! Jag är följare & länkar i sidebar =D

    /Lisa

    SvaraRadera
  32. Hei!
    Så hyggelig å få være med på denne flotte candyen! Følger er jeg, så da skal jeg linke inne hos meg:)
    Klem

    SvaraRadera
  33. Tjohooo! Jag vill gärna va med i utlottningen... Jag är redan följare och har givetvis länkat din bild i min blogg. Finns på högersidan.

    Kram

    SvaraRadera
  34. Klart jag vill va med på din (inte så lilla) candy!
    Jag blev följare nr 90, trodde jag redan va följare, eftersom jag kollar typ varannan dag;)
    Kraaaam

    SvaraRadera
  35. Vilket fint paket. Klart man ska vara med. Håller alla tummar och tår att det är min tur nu. Har länkat till dig i min blog http://jennykrypin.blogspot.com/.

    Hoppas på tur....

    SvaraRadera
  36. Det här vill man inte missa. Håller alla mina tummar att jag har turen på min sida.
    www.susannespysselblogg.blogspot.com

    SvaraRadera
  37. Å tänk så skoj det skulle vara med lite nytt hemma i hörnan när höstmörkret faller.
    Håller alla tummar jag har för mig själv ;)

    Självklart är jag följare till din blogg.

    Ha en bra dag

    // Johanna

    SvaraRadera
  38. Jag vill också va med... :) Länk och bild finns på min blogg http://maddepaddan.blogspot.com Och jag är följare av din blogg ;)

    SvaraRadera
  39. Detta vill man ju inte missa! Bild och länk finns inne på min blogg och följare av din är jag redan. :)

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  40. En sån fantastisk candy, det vill man ju vara med på. Jag är följare och har lagt din candy i min sidebar med en länk hit. Hoppas på turen!

    SvaraRadera
  41. Vilken fin candy! Jag vill självklart vara med i denna blogcandy! Jag har länkat länk och bild här: http://josefineflin.blogg.se/tavlingar/2010/august/blogcandy-hos-majamelon-1510.html och lagt till mig som följare.

    SvaraRadera
  42. For en lekker candy! Takk for at at jeg får delta. :)

    Klem, Anne.

    SvaraRadera
  43. Det här var ju för läckert för att motstå. Jag har länkat till dig här: http://gunilla75.blogspot.com/2010/08/blogcandy.html och hoppas på turen! :-)

    Jag hoppas du får en fortsatt fin måndag och en underbar vecka!
    Sköt om dig.
    Mvh Gunilla

    SvaraRadera
  44. Wow vilken bloggcandy!!!
    Jag tar en lott och hoppas på tur!!!

    Tack för all inspiration du ger!
    /Linda

    SvaraRadera
  45. Jag vill oxå vara med i en sån generös utlottning!
    Hoppas på tur!
    http://omida.blogspot.com/2010/08/candy.html
    Kram

    SvaraRadera
  46. Självklart vill jag vara med här.
    bara att hoppas på turen nu....

    http://pyzzellandet.blogspot.com/2010/08/blogcandy.html

    /Jenny

    SvaraRadera
  47. thanks for a sweet candy!!!
    florencia

    SvaraRadera
  48. Vilken underbar candy.
    Följer dig sen tidigare och har länkat på min blogg på http://pysseldags.blogg.se/2010/august/blog-candy-hos-majamelon.html.


    Må väl. :)
    Kram

    SvaraRadera
  49. Hallo!
    Underbart, detta vill jag vara med på!!!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  50. Självklart vill jag vara med, har lagt in dig i min blogg http://carinaskortochgott.blogspot.com/ och som följare. Hejs svejs Carina

    SvaraRadera
  51. Äntligen har jag hittat dig. Kunde ju ha frågat Maja förstås men jag har varit sjuk och eländig så många varv sista året att inget verkar fungera riktigt. Skoj att hitta din blogg iallafall och kul med en blogcandy. Du finns självklart i min sidebar och jag ska försöka bli följare. Det jävlas lite ibland... Ha det gott! Här finns Min blogg 'PS Säljer du fortfarande stämplar? DS

    SvaraRadera
  52. WOW vilken underbar bloggcandy!!! Bilden ligger i min sidebar och din blogg har jag i min inspirationslista och nu blev jag följare oxå:)

    SvaraRadera
  53. Åhhh wow vilken blogcandy. Jag tänker inte missa denna chansen.

    har blivit följare och länkat hit i min blogg.
    http://fia-lia-84.blogspot.com/2010/08/blogcandy-hos-majamelon.html

    SvaraRadera
  54. Ã…h, jag vill vara med!!! =)
    Kram Annelie!

    SvaraRadera
  55. Superfint! Jag är gärna med och har gjort allt som krävs! =) Kram Millis

    SvaraRadera
  56. Åh, det här generösa paket får gärna komma och bo hos mig. ;-) Tror att jag har gjort allt som krävs för att få vara med.

    http://susanneundertrappen.blogspot.com/2010/08/blogcandy.html

    SvaraRadera
  57. Vilken blogcandy!
    Vill gärna vara med.
    Jag har blivit följare till din blogg.
    Ha en bra dag

    Veronica
    http://majamelon.blogspot.com/2010/08/blogcandy.html

    SvaraRadera
  58. Hej igen!
    här kommer rätt länk...
    Veronicas lilla sida...
    http://swahns.blogspot.com/

    SvaraRadera
  59. Vad fin blogcandy!! Jag är gärna med! :) Har blivit följare och har länkat i min blogg.

    // Alva

    SvaraRadera
  60. jag vill vara med, har blivit följare, och länkat. Kram...

    SvaraRadera
  61. Great candy!
    http://katenka-zhuravleva.blogspot.com/

    SvaraRadera
  62. Åh woaw så mycket fint.
    Hoppas hoppas hoppas på vinst! :D

    Försöker lägga till mig som följare men google bråkar.. Fortsätter att försöka. Men du finns ändå med på den dagliga blogrundan ;)

    SvaraRadera
  63. SÃ¥klart att jag testar lyckan. :)
    Jag har länkat i min sidebar och försökte klicka som följare men nu är det andra bloggen som det inte funkar att klicka på "Följ". Kommer tillbaka och försöker igen.
    Kram Lousan

    SvaraRadera
  64. Oj vilken candy!
    Jag skulle gärna vinna. Nu skall jag sätta mig och kolla runt i din härliga blogg.
    Vänliga hälsningar Ingela G/pysseltorpet/ravelstorpet

    SvaraRadera
  65. Klart att jag vill vara med på en sån fin blogcandy.

    SvaraRadera
  66. Idag funkade "följ" knappen. Så nu är jag även följare av din inspirerande blogg. :)
    Kram Lousan

    SvaraRadera
  67. Nu föler jag din blogg och kan se allt fint du gör!!!

    Har länkat med bild på min sidebar!!
    Tusen tack för att du ger oss alla en chans att vinna detta ljuvliga candy
    Kram Lina
    http://linapyssel.blogspot.com

    SvaraRadera
  68. Her har jeg ikke vært før, men jeg kommer garantert tilbake!
    Masse inspirasjon!
    Og for en blogcandy du har fikset i stand! Må jo prøve lykken.
    Klem fra Gro

    SvaraRadera
  69. Följare har jag varit länge....kan ju inte låta bli. ;)

    Länk i sidebar och hopp om tur!

    Kram från Marina

    SvaraRadera
  70. Hej! Vilken härlig candy, vill gärna ta en chans att vinna. Jag är numera en följare och en länk till dig finns på min sida.

    SvaraRadera
  71. Hej! Vad roligt med lite bloggcandy. Alltid roligt med en chans att vinna :-)

    SvaraRadera
  72. For en flott candy! :) Linket på bloggen min, og krysser fingrene. :) Masse fint du lager også!

    SvaraRadera
  73. Åh, vilket candy!!!! Självklart vill jag följa din härliga blogg. Länk finns i min blogg. Nu håller jag tummarna för att jag ska bli den lyckliga vinnaren!
    Kram

    SvaraRadera
  74. WOW! detta paketet får gärna flytta hem till mig, så det är väl bara att hålla tummarna på denna förtidiga födelsedags present =)

    Take Care!

    SvaraRadera
  75. Thanks for the chance to win your fab candy!
    I hope to be the lucky winner.
    (welcome to my blog-Linked candy to sidebar.)
    Xoxox
    Claudia

    SvaraRadera
  76. WOW, thanks for the chance to win this amazing candy.
    Linked you to my sidebar and become your follower.
    Hugs, Irene

    SvaraRadera
  77. WOW - for en nydelig Candy - og såååå heldig denne vinneren blir (håper det blir meg) hehe :)
    Nydelige kreasjoner her på bloggen din
    Klem fra Anja

    SvaraRadera
  78. Jag behöver verkligen massor med nya pysselgrejer haha, så självklart vill jag också vara med :)
    Länkad, förföljd och bild (check)
    *kram*

    SvaraRadera
  79. Härlig candy vännen....jag hoppar ju på direkt!! Såg ut som jag skulle kunna bli galet glad om allt det där ramlade ner i brevlådan...=)

    Stora kramen till dej

    SvaraRadera
  80. Underbart candy, klart man vill ha! :o)

    SvaraRadera
  81. Hej!

    SÃ¥ snygga designs och riktigt toppengodis :)

    SvaraRadera
  82. Hej! Jag har bytt bloggadress så du kan ta bort den tidigare kommentaren här är den nya och nya inlägget om din blogg.
    Är följare av dig sen tidigare och här är inlägget
    http://www.josefineeriksson.com/2010/08/blogcandy-hos-majamelon-1510.html

    Jag har också en blogcandy just nu!

    SvaraRadera
  83. Oohh.. jag är mer än gärna med i den här blogcandyn.
    Bild och länk hittar du i min blogg.
    Följer givetvis din blogg oxå :)

    SvaraRadera
  84. Ett härligt paket, väntar på turen. :)

    SvaraRadera
  85. Klart man vill vara med om chansen att vinna detta paket :P.
    Är en följare o har länkat i bloggen http://scrapgatan16.blogspot.com/2010/09/bloggcandy-3.html

    Kram

    SvaraRadera
  86. WOW, thanks for the chance to win this great candy! :))
    Linked you to my sidebar and become your follower.
    Hugs :)

    SvaraRadera
  87. Ååå detta vill jag absolut inte missa..... har lagt till mig som följare och länkat från min blogg.
    http://eviebee.wordpress.com/2010/09/02/blog-candy-igen-2/
    Har sagt det förut och säger det igen... din färgläggning är helt suverän.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  88. Jag vill gärna pröva lyckan i din härliga candy. Jag är följare av din fina blogg och jag har länkat med bild i sidebaren på min blogg.
    Nu håller jag tummarna.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  89. Vill gärna vara med och prova lyckan i din fina utlottning! Sweet candy! Har ingen blogg själv, men läser gärna andras ;) Har blivit följare av din blogg och min mailadress är karinwernersson82@hotmail.com

    Kram Karin

    SvaraRadera
  90. Så klart jag vill vara med om en sån smaskig utlottning! :)
    Jag är följare och har länkat i vänster sidebar i min blogg och nu hoppas jag på jätteturen! :)

    SvaraRadera
  91. Kunde ju inte motstå frestelsen med en sådan fantastisk bloggcandy!! Och så fick jag lära mig en hel massa nytt med Blogger på köpet. :D

    SvaraRadera
  92. Hej,
    Nu har jag lagt upp en länk till din blogcandy och är gärna med i utlottningen.

    SvaraRadera
  93. Jag vill jätte gärna vara med på detta härliga bloggcandy.
    Håller tummarna jätte hårt nu.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  94. Den här vill jag va med på, har tyvärr ingen blogg.
    /Kajsa N

    SvaraRadera
  95. Tja bha!

    Hur blir´e ska vi surra skallen av varandra i Ö-vik den här träffen dÃ¥? Förresten mumsig candy du bjuder pÃ¥. Har uppfyllit kraven och här är min länk:
    http://hozzan.blogspot.com/2010/09/majamelons-blogcandy.html

    SvaraRadera
  96. Hej!

    Jag har lagt till mig som följare och länkar till den finfina candyn i sidebaren på min blogg. Tusen tack för chansen att få vinna detta fina!

    /Anneth

    SvaraRadera
  97. oh så mycket fint! Jag länkar från min blogg

    SvaraRadera
  98. Great candy! And your work is great too! :)

    Hugs - Kate from Poland

    SvaraRadera
  99. Vad mycket fint!
    Jag har länkat i min sidebar och blivit följare. Nu håller jag bara alla tummar jag kan!
    Kran Mathilde

    SvaraRadera
  100. Hej! Vad roligt med lite bloggcandy. Alltid roligt med en chans att vinna :-)

    SvaraRadera
  101. Har blivit följare och bloggat om ditt fantastiska godis! http://tsambika.blogg.se/2010/september/bloggcandy.html

    SvaraRadera
  102. Jag vill gärna vara med o vinna detta bloggcandy, håller tummar & tår.
    :-)

    SvaraRadera
  103. Hej sötaste vännen!

    Hoppas det går bra på jobbet! :)
    Läste om pärlan i näsan..ajaj.
    Loke stoppade upp en morotsbit i näsan för ett par månader sedan.
    Den lyckades han dock snyta ut *pustar ut* ;)

    Vilken generös blogcandy!
    En sådan är kanske precis vad jag behöver då min Mojo är totalt väck.. :(

    HOppas du haft och får en fortsatt toppenhelg!

    MÃ¥nga kramar Petra

    SvaraRadera
  104. Detta kan man ju inte missa. Jag testar och ser om jag blir den lyckliga
    http://evalena.wordpress.com/2010/09/05/blog-candy-2/

    SvaraRadera
  105. så nydelig candy du har :)jeg vil veldig gjerne være med på candyen din :)
    HÃ¥pe jeg vinner;)
    klem Ane

    SvaraRadera
  106. Åh vilken härlig bloggcandy. Det här kan man ju inte missa. Håller tummarna!! Har lagt till mig som följare och skrivit om det här inlägget på min blogg.

    SvaraRadera
  107. Vilken härlig blogcandy! Jag blir en ny följare till din blogg!

    http://jessikaspyssel.blogspot.com/2010/09/blogcandy.html

    SvaraRadera
  108. wow vilken candy hoppas på tur

    SvaraRadera
  109. Åå!! Jag vill va mé! Har ingen blog (än) men hoppas på tur iaf.

    Kram

    Jenny J

    SvaraRadera
  110. Oj vilken bloggcandy.
    Inte kan man missa den.
    Hoppas nu på att turen är med mej.

    Har lagt till mej som följare och lagt upp bilden på min blogg + att jag har länkat tillbaka.
    Kramisar

    SvaraRadera
  111. Hej, har ingen blogg, men har lagt upp din i min Google Reader.
    Vore toppen att vinna detta candy då jag är sugen på att testa magnolias stämplar

    Hälsningar
    Karin H

    SvaraRadera
  112. Hej, vilken fin blogcandy. Klart att man vill ta en lott. Trevlig vecka önskar jag dig.

    Christine S

    SvaraRadera
  113. Hej hej,
    jag vill också vara med i utlottningen din!

    Har länkat från min sida www.minlillaverkstad.blogspot.com

    -MiaMaria

    SvaraRadera
  114. Wow, what wonderful candy - thank you so much for a chnce to win.
    Glad I found your blog - such beautiful, exquisite work!
    Hugs
    Annik

    SvaraRadera
  115. Klart jag tar en lott! Vilken jättefin candy du har!!

    Kram, Veronica

    SvaraRadera
  116. Oj vilken trevlig blogcandy!
    Klart jag vill vara med. Jag är nu en följare av din blogg, och har lagt in en länk från din bild på min egna blogg: kullanderdesign.blogspot.com

    SvaraRadera
  117. Vilket härligt paket! Har ingen blogg, ännu! Testar för första gången och vill vara med på utlottningen=)
    Sassa

    SvaraRadera
  118. Wow, for en herlig candy.
    Er veldig glad i Magnolia stempler, så denne candyen vil jeg være med på.
    Er følger av bloggen din, og leger link med bilde på sidebar'en min.
    Ha ei flott ny uke.
    Klem fra Kaia

    SvaraRadera
  119. WOW vilken bloggcandy!
    Klart jag vill vara med på denna utlottning:)
    Så fina kort du gör!
    Kram Tesslan6
    www.tesslan6.blogg.se

    SvaraRadera
  120. Kjempe flott candy, følger deg og har linket deg med bilde i bloggen min

    SvaraRadera
  121. Hi Malin, what an awesome candy! Thank you for a chance to win!
    Hugs,
    Silvie from France

    SvaraRadera
  122. Selvfølgelig vil jeg være med denne fantastisk flotte candyen! WOW!
    Og jammen havner du på blogglisten min også :) Du lager jo så mye flott! :)

    SvaraRadera
  123. Knallflott candy! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen, og har laget et innlegg i sidebaren min.
    Krysser fingrene XXX

    Klem

    SvaraRadera
  124. Jag vill också vara med! :) LÄnk till bloggen finns i mitt inlägg här: http://laviedepiglet.livejournal.com/11087.html
    För övrigt vill jag bara säga att dina kort är underbara!!

    SvaraRadera
  125. The word is spread, og jeg følger med deg videre!
    Supermye fint her hos deg, og FOR en gøy candy å være med i tekningen av - spennende! :)

    Ha en fin dag videre!
    Scrappy klem c",)

    SvaraRadera
  126. Guuud! magnolia stämplar är så fina, och en massa dekorationer! första gången jag är med och tävlar om något så.....hoppas hoppas:)
    glada hälsningar från anna

    annaswed@hotmail.com

    SvaraRadera
  127. Grattis till alla besök och Tack för att du låter oss ta en lott. Håller tummarna på lite tur.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  128. Jag förstår att många kommenterat, så fint pris som det är. ja får hoppas på turen. Bild och länk finns både som inlägg och i sidebaren!

    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  129. What nice blog candy! Thanks for the opportunity to win it. I have added your candy to my sidebar and have signed to follow your blog and your lovely creations.

    SvaraRadera
  130. Ett jättefint paket. Skulle bli så himla glad om jag vann. Älskar Magnolia stämplar men har bara 1. Lycka till med framtida kort du gör så mycket fint.

    min blogg:
    http://helenesscrapbooking.blogspot.com/

    SvaraRadera
  131. Meeen vilken underbar candy!! Skulle bli överlycklig om jag var den lyckliga vinnaren av denna!!!
    http://miasun.blogg.se/?tmp=07085428
    Kram Maria S

    SvaraRadera
  132. For en flott bloggcandy! Jeg vil gjerne være med i trekningen. Har ingen egen blogg, men er følger av bloggen din.

    Kari :-)

    SvaraRadera
  133. Åhhhh, vilken fin candy du har lagt upp!! Den skulle jag gärna vilja vara med och få en chans till att vinna. Jag är med som en följare till din blogg nu men har tyvärr ingen egen blogg.

    Soliga hälsningar Maria
    marialindber@gmail.com

    SvaraRadera
  134. Wooow, what a georgeous candy, thanks for the chance to win!

    I linked the candy in my sidebar!

    Hugs, Tanja

    SvaraRadera
  135. Å vad spännande, har ingen blogg men vill gärna vinna detta fina kit!
    anna.lygnegard@hotmail.com
    //Anna

    SvaraRadera
  136. ÅÅååååh, jag vill ha.... så mååånga fina stämplar!!! =) SJÄLVKLART vill jag vinna.
    http://snufsangirl.blogg.se

    SvaraRadera
  137. hej
    skulle varit kul om man någon gång kunde vinna..
    lycka till allihop..

    Jessica :)

    SvaraRadera
  138. Hej! Klart jag vill vara med på chansen! Tack för det! Har bloggat om candyn, lagt till mig som följare och har dig i sidebaren. Nu hoppas jag på tur förstås!

    SvaraRadera
  139. Den här chansen vill man ju inte missa :-)
    Vilket generöst paket du har plockat ihop!!
    Har med ett inlägg i sidobaren och länkat till dig.
    Tack för all inspiration du ger!
    Kram anneli

    SvaraRadera
  140. Här var det lång kö men jag ställer mig sist i ledet och hoppas på tur! :-))

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  141. Hallo, Malin! It is very good candy! Thank you for a chance to win! http://vydumka.blogspot.com/

    SvaraRadera
  142. Åh vilken härlig blogcandy!!! Har länkat i min sidebar och är även följare =)

    SvaraRadera
  143. hej malin och tack för en chans på denna fina bloggcandy !
    piau

    http://artsandcraftybits-calabobo.blogspot.com/

    SvaraRadera
  144. Awesome candy!!! Thank you so much for the chance!! I'm now a follower and have put a link of your candy on my blog' sidebar!!
    Hugs
    Vivi

    SvaraRadera
  145. Åh så mycket fint! Första gången jag provar lyckan för just blogcandy så jag tänker sitta hemma och hålla både tummar och tår fram till den 15/10 =D

    SvaraRadera
  146. Oj så fina saker! Här deltar jag gärna, beundrar dina kort! :)

    SvaraRadera
  147. Så himla fina saker, detta vill man såklart inte missa.
    Jag har länkat i min sidebar.

    SvaraRadera
  148. Vilken härlig blogcandy! Nu hoppas jag på tur :)
    Ha det bra!
    Kram ica

    SvaraRadera
  149. Wonderful candy...thanks for the chance to win. I have posted a link with the picture of your candy on my blog's sidebar. Now I am a follower of your blog.

    SvaraRadera
  150. Da prøver jeg lykken! Tvi tvi! ;)

    SvaraRadera
  151. Jag är inte med och tävlar men har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/september/bloggcandy-1510.html

    tipsa gärna mig om du ska ha fler utlottningar så lägger jag upp det i bloggen

    SvaraRadera
  152. WOW Thanks for the chance to win!! x x x

    SvaraRadera
  153. Hi Malin,
    Wow gorgeous candy. Thanks so much for the opportunity of winning it :) Have done all that you ask & now its time for me to browse your blog. Have a great crafting week.
    Lisa

    SvaraRadera
  154. Oh vilket fint godis. Jag tar chansen att vinna. Tack för all inspiration du ger både på bloggen och i tidningarna.

    SvaraRadera
  155. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  156. Kunde bara inte låta bli... Vem skulle inte vilja få chansen att vinna allt detta...
    Håller min tumme för tur...

    SvaraRadera
  157. Oooh, thank you for offering such delightful candy! Pick me, pick me! My birthday is on the draw date 10/15 - LOL!

    SvaraRadera
  158. ja jeg vil, ja jeg vil, ja jeg vil ha denne blogcandyen! Kjempeflott candy! Tusen takk for muligheten til å vinne. Jeg har fulgt alle kravene. Klem...Mona

    SvaraRadera
  159. Vilken massa godsaker! Jag blir galet glad om jag skulle vinna allt detta. Länkar naturligt vis till dig i min blog.

    Tjingeling från Ingela

    SvaraRadera
  160. What a fabulous candy!! Thanks for the chance!! =)
    Became a follower of your gorgeous creations and linked you in my sidebar!! =)
    Hugs, SannaS

    SvaraRadera
  161. Obrigada pelos Candys.
    Adoro seu Blog.
    Magali

    SvaraRadera
  162. Jag har länkat bilden från min sida.
    Jag ska självklart följa din blogg i fortsättningen så jag har lagt till dig..

    Http://lilldogg.blogg.se

    Lillan

    SvaraRadera
  163. Wow sier jeg bare! :-)
    Dette må jo være drømmecandyen for enhver scrapper!! Vi krysser fingrene og håper på det beste :-)

    Er følger, og har lagt inn link til deg her: http://ttescrapping.blogspot.com/2010/09/blogcandy.html

    SvaraRadera
  164. Åhhh, så mye herlige ting..!!..
    Blir veldig gjerne med i din bloggcandy....
    Alle gode ting er tre, så tre lodd til meg....

    fredagshilsen
    HegeT

    SvaraRadera
  165. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  166. Jättefina grejer!
    vore inte alls dumt att vinna!
    Nu följer jag din blogg/ Monica

    SvaraRadera
  167. Dett vill man inte missa väldigt fint.

    http://scrap-jmj.blogspot.com/2010/09/bloggcandy-hos-majamelon.html

    SvaraRadera
  168. OH, ohhh jag vill, jag vill *dregglar hämningslöst*
    Lägger in candyn i min blogg sedan, ska iväg å löpa karra nu :P
    kram kram...jag TROR jag följer din blog, om inte annat gör jag det nu ;)
    Kraaamen

    SvaraRadera
  169. Wonderful candy! I very much want this wealth! http://fantasy-of-sequins.blogspot.com/

    SvaraRadera
  170. Ja; fina saker!!!

    Jag vill vara med!

    Charlotta

    SvaraRadera
  171. WOW, thanks for the chance to win this amazing candy.
    Linked you to my sidebar and become your follower.
    http://my-detenish.blogspot.com/

    SvaraRadera
  172. Øj hvor er det en lækker blogcandy... Den må jeg da prøve -og tusinde tak for muligheden. Du laver da de mest fantastiske kort -med så mange mange lækre detaljer.

    God weekend

    Stinne

    SvaraRadera
  173. Hvilken lækker blog candy, håber den går til Danmark.
    Er vild med dine kort, de er super flotte og meget inspirerende.

    SvaraRadera
  174. jag är gärna med

    http://lindatavlar.blogspot.com/2010/09/vinn-blogcandy-1510.html

    SvaraRadera
  175. ÅÅÅÅ vilken härlig candy. Jätttekul att man inte måste ha en egen sida tack,tack,tack.Vill gärna vara med. Någongång ska man ju ha tur!!!

    sassa.lofquisten@hotmail.se

    SvaraRadera
  176. Er så glade jeg fant blogen din! Så masse lekker inspirasjon!!
    Har linket til candyen din i blogen min ♥

    SvaraRadera
  177. Oj hoppas jag inte är för sent ute :)

    SvaraRadera
  178. Uhmm en lækker candy du har, den må gerne komme til Danmark - hihi. Jeg har lige kigget rundt her på din blog, du laver smukke smukke ting - og jeg kommer helt sikkert tilbage af og til. Jeg linker til din candy fra sidebarren på min blog www.pipserier.blogspot.com

    SvaraRadera
  179. Klart jag vill vara med i din blogcandy!!!
    Länkat i sidebar, för dig!!

    http://beingbarkeryd.blogspot.com/

    Härligt kort återigen, Malin!!
    Varma hösthälsningar Gabriella

    SvaraRadera
  180. Åh så fint blogg candy. Givetvis vill jag vara med för att få chansen att få det. :)

    SvaraRadera
  181. Ã… for en fantastisk candy. Jeg er gjerne med, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/09/vinn-hos-majamelon.html

    Klem

    SvaraRadera
  182. Vildt lækker blog candy :)
    Jeg er allerede fast følger af din flotte blog...
    Jeg har lagt et billede med link på min blog
    http://scrapaholicdk.blogspot.com/

    SvaraRadera
  183. inte så stor chans attm an vinner här, men hoppet är det sista som överger en har jag hört (A) haha
    här har jag länkat om ditt blogcandy iallafall :)
    http://rebeckascrappar.blogg.se/2010/september/mitt-i-natten.html#comment

    SvaraRadera
  184. Åh, vilken härlig blogcandy du lottar ut.
    Jag som inte har någon blogg blir extra glad när jag kan vara med i utlottningen ändå. Brukar vara inne på din sida och inspireras av allt fint du gör.
    Kramar Maria m.goman@telia.com

    SvaraRadera
  185. Wow det här vill jag inte missa. Här länkat i min sidebar. Självklart har jag blivit följare hos dig!!!// Therese

    SvaraRadera
  186. Den her candyen vil jeg ikke gå glipp av:)

    SvaraRadera
  187. thank you for the chance to win:}

    SvaraRadera
  188. Great candy!
    thanks for the chance to win! I'm a new follower and i've put your candy on my sidebar!

    Greetings, Judith
    http://artdogz.blogspot.com

    SvaraRadera
  189. Oj, vilken underbar candy!! Vad du är generös!
    Jag vill så klart vara med och ha chansen på denna!

    SvaraRadera
  190. Jag är på! http://ninnisscraping.blogspot.com/2010/09/lyckad-dag-bloggcandys.html

    SvaraRadera
  191. I'm IN!! Link i min venstre sidebar; http://mellomkvardagen.blogspot.com

    SvaraRadera
  192. En nydelig candy!! Denne er jeg nødt til å være med på ;)
    Har lagt meg til som følger, og lagt bilde med link i sidebaren min ;)

    SvaraRadera
  193. Super lækker candy. I wish......
    Har lagt et link i min sidebar.

    SvaraRadera
  194. Jag vill såklart också vara med. Upptäckte att jag länkat till dig och blivit följare redan för en vecka sen men inte kommenterat här... Jag rättar till misstaget nu och håller tummarna.

    SvaraRadera
  195. Åh vilken fin candy så snällt av dig! Jag är gärna med och har länkat på bloggen m.m.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  196. UNDERBAR candy!!! <3
    Nu har jag gjort allt som jag ska...bild + länk ligger i min sidebar. Så nu ska jag hålla tummarna, stenhårt!

    SvaraRadera
  197. Oj vilken fin candyutlottning du har! Jag hoppas på tur och tar en lott :)

    SvaraRadera
  198. Thanks for the opportunity to win this wonderful candy.

    SvaraRadera
  199. what a blogcandy. wow. Love IT.
    http://skovgaard-holgersen.blogspot.com/2010/09/blogcandy.html

    SvaraRadera
  200. Lækker lækker blogcandy den ryger direkte ind på min sidebar. I øvrigt flotte kort du laver skal jeg love for!
    vh Renne

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design