Tisdag

Idag är det tisdag och min morgon började tröttsamt...Jag hade 9 st "undelivered mail" i min inbox...när jag gick in och kollade på skickade mail så var det en massa som blivit skickade under natten =( Mellan 50 och 80 mail har gått ut till alla kontakter plus alla som har mailat mig. Mitt konto har alltså blivit kapat och använt för att skicka spam! Jag bli så arg!!! Så har ni fått ett mail från mej på engelska så ÖPPNA INTE!

Today it's tuesday and my morning started off not so great...Someone have hijacked my mail and sent out between 50 to 80 mails to all my contacts and others that have mailed me =( I'm soooo mad! So if you've recieved a mail from me during night DO NOT OPEN!!

En liten roligare nyhet är att jag ska på anställningsintervju imorgon så håll tummarna! =D

One good news for the day is that I'm going to a jobinterview tomorrow! Keep your fingers crossed =D

Här är ett kort som jag gjort på beställning. kortet skulle vara i vita färger och inget motiv...svårt när det är så eftersom jag sällan gör kort utan motiv ;P

This is a card I've made for a friend. It says Congratulations. She's going to give it away to one of her friends so she wanted it in white and without a motif.

Ha en härlig tisdag!
Have a great tuesday!

Hugs
Malin

CONVERSATION

23 kommentarer:

  1. va knasigt å få mailen hackad.. Hoppas det löser sig... Vilket läckert kort! Himla snygg rosett! =)
    Håller tummarna för dig, hoppas det går bra på anställningsintervjun! =)
    kramkram!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar ditt kort jättemycket!

    Och förstår hur arg och frustrerad du måste vara!

    Givetvis håller jag tummarna för dej!!

    SvaraRadera
  3. Härliga underbara Malin!

    Du skapar lika vackert som du är go!

    Kram, Fia

    SvaraRadera
  4. Underbart kort, gillar text-stämpeln.
    Fy vad jobbigt med mailen.
    Jag håller alla tummar jag har för dig imorn=)
    //Linrose

    SvaraRadera
  5. Tur man kan scrappa lite då för att avreagera sig. Kalasfint kort som alltid.
    Hoppas resten av dagen blir bättre än början.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nydelig kort! Og så herlig det mønsterarket var! Så synd med mailen din, skjønner at du blir sint.
    Jeg krysser fingre for jobbintervjuet ditt!
    Klem

    SvaraRadera
  7. Fy så trist med mailen!!! Förstår att du är arg. Det hade jag också varit.

    Ditt kort är supersnyggt! Du är jätteduktig på att göra kort utan motiv också, jag lovar att det hade jag inte klarat av... är alldeles för beroende av mina stämplar och distresser. ;o) Ibland undrar jag om jag hade klarat av att leva utan dom...
    Älskar upplägget och den stilrena känslan du fått till! Och de små detaljerna i brunt och guld. Helt fantastiskt snyggt!

    Håller tummarna för att du får jobbet! :o)
    Många kramar från Hanna

    SvaraRadera
  8. Såå nydelig kort! Så elegant og vakkert!!!
    Kort uten motiv klarte du jammen bra!!!
    Lekre dekorasjoner ogsÃ¥!! ♥♥

    Så kjedelig med hacking av mailkontoen din!! Blir så sinna på sånt!! At folk ikke har noe bedre å finne på!!!!!

    Klem,
    Jorunn

    SvaraRadera
  9. Neeej vad trist med mailen =(
    Tjusigt kort, diggar textstämpeln *löööövlie*

    Håller tummarna inför din intervju, ska tänka på Dej lite extra.

    Kommer att toksakna Dej till helgen =(

    KRamizzzz//Mia

    SvaraRadera
  10. Att de inta kan låta bli andras saker.
    Jätte fint kort
    tycker med det kan var svårt at göra kort utan motiv. Men du Lyckades ju kanon bra.
    HÃ¥ller tummarna i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Lovely card.

    Good luck with the jobinterview!

    Nanda

    SvaraRadera
  12. Fy tusan för dessa människor som bara vill sabotera!

    Jag tycker att du fått till ett jättefint kort även utan motiv. LYCKA TILL på anställningsintervjun.
    kram Annika

    SvaraRadera
  13. Hejsan söt...
    Ja, så himla läckert kort alltså!! :D hihi
    Ja, visst är det kul å skapa utan motiv också... fast det är skojjigast med motiv ändå... :P hhahah :D

    Du... vad händer egentligen om man redan har öppnat det däringa mailet från dig??
    Fattade först ingenting om vad du babblade om... Tänkte att nu har hon skickat helt fel...
    hmmmm

    :P

    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  14. Underbart kort! Jätte härliga färger, och du klarade dig super utan motiv :D

    SvaraRadera
  15. Åh, fy så tråkigt!!! Tänk att folk absolut inte kan skilja på ditt och mitt... Jag blir lika besviken varenda gång...

    Hur som så är kortet fantastiskt och jag önskar dig ett stort lycka till i morgon, nock them out!!

    SvaraRadera
  16. Å jag håller alla tummar jag kan hitta!!! :D :D :D

    Fint kort. Gillar det mönstrade pappret speciellt :D

    SvaraRadera
  17. Hmmmm, med störta säkerhet är det ett virus som har drabbat din dator, ett som sprids när man öppnar sina mail. Det är i princip omöjligt för någon att kapa ditt mailkonto för att skicka spam till dina kontakter. Det är bara i din dator som listan på dina kontakter och skickade mail finns, och det finns gamla virus som gör just detta: skickar mail till alla i kontaktboken plus alla skickade mail.

    Allt detta enligt min dataguru maken, så hans råd - och mitt - är att gå igenom datorn med ett virusprogram. Lycka till!

    Ska tänka på dig i morgon, hoppas det går bra på intervjun, och att du får jobbet!!

    Kram

    SvaraRadera
  18. WHEEHOOOOO. Klart jag håller tummerna och tår att anställningsinterview kommer att gå utmärkt. Det bli dax att lilla du får ett jobb.
    Tycker att kortet är mycket fint. Giller idén utan en söt stämpel. Mycket fint text.
    Usch, spam är inte alls roligt. Tack för att du varnar oss.
    Kramiz OCH LYCKA TILL!!!!

    SvaraRadera
  19. Lycka till imorgon vännen! Skall tänka på dig och hålla tummarna hårt!

    Hoppas att det ordnat till sig för dig med mailen...
    Kortet är bara superläckert! Underbar textstämpel! *Vill ha*

    Om du kikar in till mig så har jag något åt dig i min blogg...
    Ha det gott... och lycka till!
    KRAM! Sophia

    SvaraRadera
  20. Ett underbart kort!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  21. ÅHH, det är så fint!
    Har du lust att stoppa det i våran brevlåda?
    Bon är jättesjuk...=(
    Kram!

    SvaraRadera
  22. Det blev jättefint utan stämplar. Håller tummarna.

    SvaraRadera
  23. Jättefint kort, hur gick det med intervjun?
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design