Sol och jäkelskap...

Å guuud denna värme...jag är en höstmänniska så sommaren är inte en av mina favoriter! Fast det är klart bättre än en jäklarns massa snö och kyla.
Idag har jag och sonen varit på badstranden och jag har lyckats bränna mig trots att jag smörjde in mig med solskyddsfaktor 25 innan vi for och efter en timme tog jag faktor 50. Först ska jag börja med att tacka Gud för att han värade ge mig pigment...Sen ska jag även undersöka om jag möjligen kan vara adopterad eftersom mina föräldrar och syskon blir bruna...livet är bra orättvist ibland!
Nog tjurat...
I am an autumnperson. I don't like this heat that comes with summer...but it's always better than loads of snow and cold winters.
Yesterday, me and my son, went to the beach. I managed to burn myself although I used sunscreen factor 25. After about an hour I took sunsc. 50 (for kids) and I had a sweater on...how did that happened!? I like to start with thanking God for NOT giving me pigment what so ever. I'm gonna follow that up by an investigation if I'm adopted...My parents and siblings all get brown and summerqute...but I get burned, red and then white again! Life's sooo unfair sometimes!!
But, enough with all the complaining ;P
Den här gången har jag i allafall lyckats göra ett kort =)
En söt Tilda som är färglagd med distresser. Jag har använt färgerna/ I've painted Tilda with distress inks; walnut stain, victorian velvet, black soot, vintage photo, dusty concord, tattered rose, fired brick och forest moss. Alla finns att köpa i butiken.


Ha en härlig helg!

Have a great weekend!!

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

9 kommentarer:

  1. Så nydelig et kort!! Supert dekorert og fargelagt!! Jeg skal på stranden nå, med høøøøy solfaktor!!

    Fortsatt en fin sommer.

    ;0)Gry-Beate

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiskt vackra kort du gör. Jag är så himla imponerad av din färgläggning som alltid är så levande. Undertbart att kika in här! Ha en skön sommar! Mvh Jessica

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du har lyckats suveränt med färgläggningen här! Vilka skuggor du fått till!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fint kortet blev, hoppas du inte brände dig för mycket!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  5. What a wonderful card, so girly with all the pink and the lace and the cute image. Hope you will recover soon from your sunburn :o)

    SvaraRadera
  6. Uj ,uj akta dig för solen!!! Här är en till vampyr som skyr solen:) Jag playar aldrig men den solen som når mig ändå är ok! Än så länge tjatar ju inte VIggo om att åka och bada, men vi playar i poolen (hans) på gräsmattan och lite bad ute på landet förstås.
    Underbart kort! Jättesöt Tilda! Är hon ny eller gammal? Ska åka till Magnolia på lördag:) Yey!
    Sommarkramar!

    SvaraRadera
  7. Gud så gulligt. Du är så super duktig!!!

    SvaraRadera
  8. Ett jättesött kort! Motivet är ljuvligt och med din färgläggningen kan det ikke bli bättre.

    Kram till dig i sommarvärmen/Gunilla
    Håller med dig "det är FÖÖÖR varmt". Min hjärna har fått härdsmälta!!

    SvaraRadera
  9. Jättehärligt kort och lika underbart fint som alltid!
    Ha det bra i värmen!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design