Helgen i stockholm

Jag har haft en toppenhelg i stockholm!! Söta Fia hade både mig och Yoli som inneboende. Och håll i er nu; Jag lyckades komma med tåget både dit och hem!!
dessutom hade jag förmÃ¥nen att fÃ¥ träffa en massa söta och insprerande scraptjejer!! Mina kära DTkollegor pÃ¥ Handarbeta som jag aldrig träffat live (förutom Ylwa), Maiden, Ylwa, Yoli, Veronica, Sophia och Fia. En fantastisk helg med lite inslag av vansinne =D Tusen tack alla! Trots att det var tvÃ¥ dagar sÃ¥ hann jag bara med 1½ kort...hade nog hunnit mer om jag inte hade pratat sÃ¥ mycket ;P

I've had a really good time in Stockholm! I'm so glad that I had the chance to meet a lot of wounderful and inspiering girls =D You would think that I've managed to do many cards...but since I was talking non-stop this is what I came up with ;P



Ännu ett kort med den ljuvliga Honey Tilda från Magnolia. Jag köpte ett staket på handarbetas träff som passade perfekt tillsammans med henne. Dessutom så köpte jag på mig lite nya distresser!! Victorian velvet är den ultimata rosa färgen! Nu behöver jag inte sitta och blanda en massa för att få till en bra färg =D *lycka*

This adorable Honey Tilda from Magnolia just had to be combined with my new fence! And I've also bought one och the new distress inks "Victorian Velvet". It's gorgeous pink!!! At last I don't have to mix colours to get the perfect pink haha =D *happyhappy*

Nu har jag maja designs nya underbara papper i min ägo!! ...så det lär bli en hel del av dessa framöver ;P

Jag köpte dessutom magnolias nya dekorationer som ni ser nedanför. Kristaller på gren i rosa och vitt. Sååå söta! =D

I love magnolias new embellishment "crystal branch"!! It comes in different colours so I bought pink and clear.


Ha en riktigt härlig måndag!!
Have a great monday!

Kram/hugs
Malin

CONVERSATION

14 kommentarer:

  1. Ett så underbart kort. Härliga färger och fina dekorationer.Ja, victorian velvet är jättefin, är också lite kär i den.

    SvaraRadera
  2. Underbart kort! Håller med dig, Victorian Velvet är en superbra färg.
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt kort. Stämpeln är bara för söt, jag är själv förtjust i Magnolias stämplar.

    SvaraRadera
  4. Gorgeous!! The colors are so pretty :o)

    SvaraRadera
  5. Så sött!! :)

    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Ni verkar ha haft fantastiskt roligt i helgen! :) Härligt med lite shopping åxå! ;) Tyvärr kan jag av någon anledning inte se bilderna i inlägget, men jag är övertygad om att det är lika snyggt som vanligt!
    //Annica H

    SvaraRadera
  7. Ååå så nyydelig!!! Herlig kort, i lekre farger og sååå vakkert malt!

    Klem,
    Jorunn

    SvaraRadera
  8. Jättefint kort i fina färger.

    Kul att träffas lajv. Ser fram emot att få se dig i kommande nummer av MagnoliaInk!

    SvaraRadera
  9. Nu kan jag pusta ut när jag vet att du kommit hem ordentligt!!

    Kortet är fantastiskt fint! Milda fina fäger och vackert färglagt.

    Kram/Gunilla

    SvaraRadera
  10. Åh va ni verkar ha haft så himla kul på träffen *avis* =) Superfint kort i härilga färger !
    kram kram!

    SvaraRadera
  11. Halloj! Kul att få sett dig IRL! Känner igen det där med att inte hinna så mycket på träff:) är man DT blir det mycket annat att fixa med. Underbart kort blev det ju i alla fall! Fick också med mig den rosa och så en röd av de nya Distresserna. Synd att jag är så jäkla lat bara att jag aldrig orkar måla med dem! Måste hämta vatten på nedreplan:) Kramiz!

    SvaraRadera
  12. Hejsan vännen.
    Kul att helgen i STHLM har varit så roligt. Nästa gång vill och måste jag haka på. Skulle ha varit mycket roligt att träffa dig.
    Jag ser att du har varit buzy som ett bee again.
    Fina kort med härligt färgläggning.
    Kramiz Sinikka

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Kikar in och önskar dig en glad påsk. Kul att du har haft det härligt i Stockholm. Kortet är jättesött. Gillade kristallerna, kul idé.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design