Friends fill your life...


...With Smiles!

Jag älskar den här textstämpeln från Magnolia! Jag blir glad bara jag läser på den eftersom det är sant.
vänner fyller ditt liv med leenden =)

I just love this stamp from Magnolia. It makes me happy when I read it because it's true indeed. Friends do fill your life with smiles =)


Det här är en av Magnolias nya höststämplar. Jag gillar den skarpt eftersom den påminner om "hemma" nu på höstkanten. Ena sekunden är det stålande sol och i nästa spöregnar eller haglar det som besatt. Jag älskar hösten! Mysiga mörka kvällar med en filt, kopp te, tända värmeljus och en bra bok...*myyyys*

This is one of Magnolias new autumnstamps. I like it alot because the weather here in Sweden are like this in autumn. One second there's great weather and the next it's raining och hailing like crazy. I looove autumn! Dark cozy evenings with blankets, a cup of tea, lit candles and a good book....*mmmm*


Jaja, åter till stämpeln ;P Vilka färger jag har använt står nedanför.

Well, well...back to the stamp ;P
I've coloured her with D.I; faded jeans, blak soot, weathered wood, tattered rose, vintage photo, walnut stain, barn door and tea dye.



Just det här kortet fick jag inspiration att göra efter en skiss hos Cards of Maria.

Ha en härlig måndag mina vänner och tusen tack för alla era söta kommentarer!!!

Have a great monday my friends and thank you for your sweet comments!!!

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

15 kommentarer:

  1. Et lekkert Magnolia kort!
    Herlig Tilda og lekre farger:-)

    Ha en fin mandag!
    Klem Laila.

    SvaraRadera
  2. Undebart vackert!!
    Tack snälla för din fina kommentar hos mig!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  3. So sweet ! Your coloring is awesome and the layou fantastic !

    SvaraRadera
  4. Fint kort :D
    /Maria
    Cards of Maria

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort - gillar snöret extra mycket. Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Som vanligt har du gjort ett underbart kort, fina detaljer och härliga färger!

    SvaraRadera
  7. wow Malin I do find colouring with Distress inks so gorgeous and wonderful.

    SvaraRadera
  8. Kanon fint i blått. Hon är verkligen söt denna Tilda och med massor av tur flyger hon till en vän.Kul hur du har satt fast tråden.
    Vi har denna veckan ganska bra väder. Solen skiner och man har lovat att det skulle bli runt 22 grader varmt. Men i helgen skulle det avtar igen. Så det gäller att njutas.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  9. Hej! Oj så söt!
    Tänkte fråga dig...jag letar efter en stämpel som är som en gamla stämpel. Undrar om du vet vart man skulle kunna köpa sånna? Har frågat Ide & Hobby men det finns inte :(
    Har en fin vecka!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  10. Tjusigt kort, du är så duktig på att färglägga snyggt! =)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Utroolig herlig og skjønt! :D

    SvaraRadera
  12. Såå fin och den där textstämpeln måste jag nog ha... när jag får shoppa igen...
    Kramar!

    SvaraRadera
  13. Kjempefint kort. Minner oss om hausten ja :-)

    SvaraRadera
  14. WOOW, what a gorjuss Fall-Impression!

    Hugs, Lilith

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design