Award-dags =)

Jag har fått en supersöt award av goaste Del!

Jag brukar sällan haka på awardutdelningar, främst på grund av tidsbrist, men idag har jag stått och målat i 5 timmar utomhus så nu unnar jag mej lite datortid =)


THE RULES FOR THE AWARD

When you receive your award, you can take a copy and save the above picture and place it in your side bar to show off your award, you can place a post up announcing your award and then thank the person who nominated you in your post. In a weeks time you then nominate 7 bloggers to give the Irresistibly Sweet Blog Award to.
 
Så mina nominerade är:
 


 


 

Thank you for the inspiration and your ever so sweet comments here in my blog!! It's so much appriciated although I'm bad at leaving comment myself...but you should know that I visit your blogs often! =)

Kram
Malin
 
 


CONVERSATION

4 kommentarer:

  1. Gulle, gulle dig!
    Du är för söt, tusen tusen TACK!!!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  2. Jättemycke tack!! för uppskattningen, men jag säger lite som du jag är dålig på att skicka vidare tiden räcker inte till.
    Kram och Ha det gott.....

    SvaraRadera
  3. Åhhh tack tack lilla sötingen!!! =) jag kan hålla me om man har inte tid till allt man skulle vilja.... =)

    Massor av kramar till dej

    SvaraRadera
  4. I am sooooo honored, Malin, that you would nominate my humble little blog for an award.
    Thank you so very much!!!!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design