Owl and operation


Här sitter jag helt handlingsförlamad med en nyopererad högerhand...Dom tröst tog jag faktiskt och beställde hela Maja Designs nya "ska vi fika" kollektion hos Altheas för endast 299 kr! Superpris för 30 st underbara papper som annars kostar 14 kr st!

I'm newly operated in my right hand...as a comfort I just had to buy Maja designs lovely new collection of papers from Altheas.

Den här söta uglan kommer från papermaze och är målad med distress inks; Vintage photo, walnut stain, Spiced marmelad, black soot, pine needle, weathered wood och faded jeans.

This cute owl comes from Papermaze.


Ha en härlig helg mina vänner! Själv ska jag bara sitta på rumpan och äta godis hela helgen ;P

have a great weekend my friends! I'm going to sit on my butt the entire time and eat candy ;P

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

18 kommentarer:

  1. Vilket sött kort!
    Hoppas verkligen att du mår bra efter operationen!
    Ta det nu lugnt ett tag och äta godis, hi hi!!
    KRAM PÃ… DIG!
    SUSY

    SvaraRadera
  2. Et kjempefint bursdagskort..herlig ugle:-)
    Fortsatt god bedring etter operasjonen.
    God Helg! Klem Laila.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort! Gillar verkligen ugglan, men färgkombinationen tilltalar mig också.

    Hoppas du snart blir bra i handen.
    Ha en bra helg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Superläckert kort! Å det är klart att du är värd nya papper!! :-)
    Hoppas att det känns bättre för varje dag!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  5. Så äntligen har operationen blivit av, hoppas nu att du blir bra snabbt!

    Underbart kort! Så fint färglagt.
    kram Annika

    SvaraRadera
  6. Jättesött kort! Tokgillar ugglorna från Papermaze. Hoppas att din hand blir bra snart och att du får en trevlig andra advent.Kram

    SvaraRadera
  7. For et utrolig herlig kort, nydelig fargelagt! :)
    Du får kose deg og ta det med ro, håper alt gror og blir bra igjen. :)

    SvaraRadera
  8. underbart kort!!!

    Frustrerande med handen, hoppas du blir bra snart!

    SvaraRadera
  9. Ugglan e ju bara för söööt! Jag är så ledsen för att Papermaze har lagt ner sin fysiska butik här i Kungsbacka:O(
    Opererad hand! Kan inte vara lätt att scrappa eller blogga då!!
    Karpaltunnelsyndrom eller?
    Kramiz

    SvaraRadera
  10. Hoppas du blir bra efter din operation också!
    Jättefint kort!
    Sköt om dig vännen!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  11. Håller med dig, en riktigt söt liten uggla. Hela kortet är ju förresten ursnyggt. Har inte tänkt på att blått och svart kan vara så fint tillsammans. Nu blev jag verkligen inspirerad.

    Kram Ingela.

    P.S. Hoppas din hand blir bra snart så vi får se fler fina kort från dig.

    SvaraRadera
  12. Åååååå, så herlig!! :)

    SvaraRadera
  13. Denna uggla ser bekant ut =D! Supersnyggt kort! Hoppas nu handen piggnar till snabbt, godis lär påskynda förloppet har jag hört...
    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Snälla snälla säg exakt vilket du använder! Mina distressfärger bara sugs upp i pappret. Blir så ledsen och tappar sugen=,(

    SvaraRadera
  15. Anonym:

    Jag antar att du menar akvarellpapperet =) Det är av märket canson 300g (så man kan blöta upp ordentligt utan att gnugga sönder det) Jag köpte det på clas ohlson och det är superbra!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design