Firande

Det blev firande i två dagar! På fredagen så firade vi att pappa fyllde 70. Jag bakade äppelpajer i mina nya portionsformar.


Vi hade även planerat aktiviteter hela lördagen åt honom. Började med frukost, for och bowlade i en timme, hem till mamma och pappa för lite tårtfikande, iväg på resurang och åt god mat. Hela lördagen proppfull med andra ord.

Idag har jag en grym träningsvärk i ena låret, armen och nacken! Så går det när man är otränad och spelar bowling! ;)


Idag blir nog en stillsam dag. Jag är helt knäckt efter alla aktiviteter!



CONVERSATION

4 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig dag allafall så skönt att vila sig en söndag ha det gott kram såå fina kakor

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni har haft det och vad jättefina äppelpajerna blev!

    SvaraRadera
  3. SÃ¥ frestande pajerna ser ut!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design