Flytt och elände

Ja, nu har vi flyttat in i vårt nya, fina hus! Tre vändor till sopstationen med fullpackad skåpbil...att man har så mycket skräp! Vart kommer allt ifrån?

Jag har åkt på en dunderförkyldning... Bihålorna dunkar och halsen ömmar. Snoret rinner och febern ligger på stadiga 39 grader ungefär. Life is peachy! Men vi har det iallafall stort och fint nu. Bara man får lite ordning i flyttkaoset, men det får jag ta när orken finns.

Internet lyset med sin frånvaro. Det är skitdålig täckning, så det går knappt att surfa. Galet frustrerande!!

Det var en liten uppdatering från vansinnet :) nu ska jag vila ett par timmar!


Kram
Malin

CONVERSATION

7 kommentarer:

  1. Oj oj Malin kära du.....låter inte bra med förkylning och flytt!! Hoppas du kryar på dej snabbt!! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Känns som vi åkt lika många rundor bara med skräp från det som varit i köksskåpen.....fy vad mycket man drar på sig men nu är det riktigt rensat i alla fall.
    Hoppas ni har det bra där i nya huset....krya på dig<3

    SvaraRadera
  3. Moving is always total chaos, but especially taxing if you are ill!!!!
    Please rest and get well!

    SvaraRadera
  4. Bra att ni har flyttat.....då kan man bara säga welcome home. Nu gäller det bara att du krya på dig snart så att du kan njuta av ditt nya fina hem
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  5. Typiskt att det ska komma mitt i flytten, när man som mest behöver vara pigg. Krya på dig nu och hoppas att du snart får orken tillbaka! Kram

    SvaraRadera
  6. Vad synd att du blev sjuk mitt i flytten! Hoppas att du har någon som hjälper er.

    Krya på dej! Kram!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design