MItt första DTkort åt Magnolia =)

Nu kan jag äntligen visa mitt första DTkort åt magnolia! =)

Gudomligt söta påskstämplar som släpps i butiken snart!! Till det här kortet har jag använt Tilda med kyckling och färglagt med distresser och tombows.

This is my first DTcard for Magnolia!
This adorable stamp is from the Easter collection "Tilda with kicken"


Magnolias nya påskpapper är ju så fina! Vänta tills ni får se resten av dom =)
Papperna är chalkade med brun chalk. Ett papper har jag stansat ut runda småsmå cirklar och satt ut lite här och var runt motivet.

Magnolias new paper is to die for! Wait until you've seen the rest of them! =)
The papers are inked with some brown chalk in the edges. I've also used one of the papers to cut out little dots from and pasted it here and there around the motif.

Blommorna och löven har jag satt på lite guldstickles för att få en sötare effekt.

I have used som golden stickles on Magnolias lovley leaves and flowers.

Ha en riktigt härlig söndag!!

Have a great sunday!

Kram
Malin



CONVERSATION

24 kommentarer:

  1. Dette var kjempefint:)!! Flotte farger og nydelig mønsterark,og så har du jo pyntet så lekkert da:)!! For ikke å glemme Tilda, hun er jo bare nydelig ♥

    Ha en fin søndag!
    Klem fra Heidi:)

    SvaraRadera
  2. Ett sånt underbart kort! Verkligen fint papper och gullig stämpel.

    SvaraRadera
  3. Nydelig kort, lekker fargelegging og fine farger!
    Klem, Bente

    SvaraRadera
  4. Åh, dette var jo helt nydelig! Så fantastisk flott malt! Magnolia er kjempeheldige som har fått deg som DT! Jeg går og venter på neste klubbpakke og GLEDER meg!
    Ha en super søndag!
    Klem

    SvaraRadera
  5. Grymt kort! Du är fenomenal på att färglägga Malin!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefina papper, jättefina stämplar men korten är ju helt outstanding!!!

    SvaraRadera
  7. Jäklars vad fint!!! Me lööööööve!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Du har lyckats! jättefint kort.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ett jättefint kort, stilrent och fina färger.
    Synd att man inte använder påskstämplar särskilt mkt, för många av de nya var söta.

    SvaraRadera
  10. Jättefint kort och vad bra papperen passade in med motivet! =)
    Snöat sen i fredags, bara -6 ute så det är skönt men måste nog gå till jobbet imorgon!
    Ha en fin söndagskväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Jättegulligt kort!!!

    Kan jag spara det som inspiration? Jag använder inte Magnolia men för ett annat kort kanske...

    La Vikinga

    SvaraRadera
  12. Men så fint! åååh, du är galet duktig!
    kramkram!

    SvaraRadera
  13. Helt ljuvligt kort.Jättesöt stämpel(en sånn vill jag oxå ha)och supermysigt papper oxå.Allt du tar dig för blir ju så himla snyggt.Du är verkligen jätteduktig.

    SvaraRadera
  14. Men Grattis till DT platsen!! Vad roligt! =D Där valde dom rätt! Dina alster är så ljuvliga! Och du färglägger såååå bra!

    SvaraRadera
  15. I like your card it's gorgeous.
    I can't wait till the time I can buy these stamps.

    Hugs Esther

    SvaraRadera
  16. What a lovely card and this new image is so cute :o)

    SvaraRadera
  17. Lööövly!!!
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  18. Ah, motiv av Tilda söt och erstmal kartan. Underbar.
    Greeting
    Rosi

    SvaraRadera
  19. Sååå nyyydelig! Kjempelekre farger, lekkert design og så nydelig fargelagt!
    Ha en flott ny uke! Go'klem

    SvaraRadera
  20. Åh så fint! Du, en fråga, lämnar du mitten av ansiktena helt vitt eller grundar du med ljust? Ha det gott vännen!

    SvaraRadera
  21. Åhh så fint kort!! Du är sååååå duktig!!! :0)
    Kramen Kicki

    SvaraRadera
  22. Ett underbart sött påskkort!! De (magnolia alltså) kan skratta sej lyckliga som fått tag på en sån talangfull tjej som dej Malin!

    Och jo, mina planer var faktiskt att komma på Stockholms city scrap..men tyvärr är det en spelhelg å jag kan inte missa det nu. Vi är precis inpå ett kval att gå upp i allsvenskan..
    SÅ jag får försöka sikta på höstens träff istället =)

    TA hand om dej sötis!!
    KRAM Petra

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design