LO nr.7

Ojoj, nu var det ett tag sdan jag visade upp något här! Jag postar rätt mycket på instagram faktiskt! Ni som vill kan följa mig där! Bara söka efter Majamelon så hittar ni min vansinneshörna ;) Här är en direktlänk: http://instagram.com/majamelon#

For english readers

You can follow me on instagram where I post almost daily. Just search for Majamelon or use the direct link: http://instagram.com/majamelon#

the whole blog can be translated to english (or any other language) if you choose it up in the right corner :)

Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera här oxå! Nu är ju sommaren förbi och jag har lite mer tid att spendera inomhus.

Här kommer iallafall en LO till :)
Det är på mitt söta systers son Alfred. Jag knäppte bilderna på honom i julas. Fick över 130 bilder med underbart söta motiv!



Det märks att Max har börjat skolan igen (förut var det ju dagis) och i helgen kom en ordentligt förkyldning som ett brev på posten. Stackarn somnade som en stock vid 20.30 igårkväll och sover än.
Han klagade på halsont, hade feber och man vet att det är allvarligt när han ber om nässpray! ;)
Själv har jag en ordentlig nackspärr... Det blir roligt för idag tänkte jag försöka lappa ihop alla Max´s byxor. Helt otroligt, han har väl 10 par byxor och ALLA har hÃ¥l pÃ¥ vänster knä! ALLA!! Även jeansen... SÃ¥ jag har köpt textillim och ska försöka fÃ¥ till snygga lappar att klistra över. Det är ju ohÃ¥llbart att köpa nya byxor hela tiden :-/

Ha en fin dag!
Kram
Malin

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design