Göra om gamla saker

Jag hämtade hem en massa ramar från min mamma och pappa (som din inte ville ha). En del var lite väderbitna och kantstötta. Som ramen på denna bild. Den blev supersnygg i guldfärg och man ser inte sprickorna alls :). Jag tror jag har målat 15 olika ramar, i olika storlekar. Från turkost till knallrosa. Hela regnbågens färgspektra blev det nog, och alla dessa ska upp i trappen, så fort jag får ork att skriva ut fina foton...det kan ta ett tag :-/
Just nu håller jag på att möblera om hela pysselrummet. Det är grejer överallt, och jag inser att jag kanske borde ha tagit det lite lugnare. Totalt kaos råder här. Jag stänger dörren så märks det inte...


Ha en fin dag!
Kram
Malin

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design