Blomsterkort

Mitt nybörjartips är att införskaffa punchar och dies! Blommor, blad, cirklar, olika former, alfabet...allt man kan tänka sig som bara är att stansa ut från papper och limma fast :) Enkelt och behändigt om man får problem med händer eller bara vill göra ett snabbkort till någon som behöver uppmuntras/hyllas.

Jag köpte på mig tre olika storlekar retropunchar för nästan 9 år sedan, och dessa har blivit använda flitigt kan jag lova. Bra kvalité också då ingen har visat tecken på att ge upp än :) Finns massor av fina alternativ i shoppen.


Limmar på de största blommorna först och viker upp själva blombladen med hjälp av en penna (så de inte ser så platt ut)


 Efter det limmar jag pÃ¥ resten av blommorna i olika storlekar.


Limma, limma, limma! på med knappar och andra dekorationer som man har liggandes :)


Färdigt på ett kick :)


/Majamelon

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design