Stafflikort


Egentligen så skulle jag visa ett helt annat kort, men sambon lånade med sig min kamera till jobbet i tisdags...han lovade att den skulle vara hemma innan fredag, men än så länge har jag inte sett röken av den =( Jag börjar få lite kamera-abstinens!

Jag håller även på att göra ett kort till en tävling, och jag tror att det kan bli ganska bra!(?) Hela motivet går i en färgskala...inte helt enkelt men det går ;P

Istället får jag visa Stafflikortet som jag gjorde till Handarbetas blogg igår =)

Kortet ihopvikt

Detaljbild på pearlmalerswirlen


Kortet stående
Förhoppningsvis kan jag visa det andra kortet imorgon...om kameran hittar hem...

Ha en härligt lördag!

Kram
Malin

CONVERSATION

9 kommentarer:

  1. Åhh så duktig du är!! :0)
    Vad använder du för papper att stämpla på!?
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Det är så galet snyggt!!!
    Sen färglägger du ju såå bra!!!
    Är det distresser eller??
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ååå så nyydelig kort!! Herlige farger og så lekre detaljer!!!
    Nyyyydeligt!! ♥♥♥

    Ha en fin lørdag!
    klem,
    Jorunn

    SvaraRadera
  4. Hei!
    Ja, man blir avhengig av kamera! Du er så flink til å fargelegge! Dette er jo bare lekkert...
    Ida

    SvaraRadera
  5. Kortet är urfint! Har varit så sugen på att testa att göra ett stafflikort men ännu inte kommit till skott.
    kram Annika

    SvaraRadera
  6. Åhh, stafflikort är himla roliga att göra! =)
    Ha en fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. ååååh så himla, himla vackert! Du är GRYM!!!! =)
    Här har det snöat ännu mer! Galet va? Du kanske vill komma hit å skotta?! *fniss*
    ha en härlig helg.
    kram kram!

    SvaraRadera
  8. Åh såååå ljuvligt! Älskar kombinationen blått och brunt och rutigt och blommor. Med andra ord jag TOKGILLAR dina kort!!!
    Vill också testa en sådan vikning.

    Kram till dig vännen/Gunilla

    SvaraRadera
  9. Vackert å ännu vackrare i verkligheten ;)

    Kramiz

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design