Storm och bananpannkakor 

Ja, eftersom jag har stått stilla (läs även gått upp 10kg) i ett år så var det dags att ta tag i vikten igen...tillsammans med resten av halva världens nyårslöften 2018. Jag kör viktväktarna då det är det bästa för mig. Jag gör det för min hälsas skull. Bara det kunde sluta vara så jäkla kallt ute så man kunde promenera lite (undanflykter, undanflykter). Ikväll är det klass 2-varning utfärdat här och jag hör hur det börjar knaka i knutarna!

Imorse fick barnen amerikanska pannkakor till frukost medan jag själv gjorde bananpannkakor. Helt ok faktiskt, jag har ätit värre saker 😉 Man skulle kunna tro att Penny svälter ihjäl för en kvart senare hittade jag henne med den största hårdbrödbiten norr om dalaälven 😆




CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design