Skogstokig

Tro det eller ej men nu har jag faktiskt gjort ett kort med ett motiv/ tillverkare jag aldrig har använt förut =) Hon var rolig att färglägga!

Belive it or not but I have actually made a card with a, for me, brand new stamp/manufacturer =) She was easy and fun to colour!

Stämpeln är från skogstokiga...tror jag dom heter? papper är från Maja design och magnolia, blommor från prima och så lite bling i kanter.

The stamp is from skogstokiga...I think that they are called so? Not sure...but the paper's from Maja design and magnolia, flowers from Prima and some bling in the edges.

Jag har färglagt henne/I've coloured her with distress inks; Tattered rose, Victorian velvet, Stormy sky, Vintage photo, peeled paint, weathered wood and Walnut stain.

Det är lite stiltje på pysselfronten nu...Eftersom det är påsklov så har jag Max hemma så vi kan mysa lite extra, men jag har lite projekt på gång ändå =) Några av dessa dröjer det nog ett par månader innan ni får se ;P
Iallafall så var jag med i scrapgalens månadstävling (mars) och igår när jag var in i deras blogg och kikade så stod det att jag hade vunnit!! *weeehooo* Ibland har man tur!

It's a little slow on the cardmakingfront...Since it's easter holliday I'm keeping Max at home so that we can spend a lot of qualitytime! I have some scrapproject that I work on, but some of these I can't show for a couple of months ;P
Anywho...I joined Scrapgalens monthly challenge (march) and guess what! tyesterday when i peeked in to their blog it said that I was the winner!!! *weehooo* =D Sometimes luck smiles upon me =D

Nu får ni ha en riktigt härlig kväll!!

Have a great evening!!

Kram/Hugs
Malin




CONVERSATION

14 kommentarer:

  1. TUR?! Att du vinner tävlingar beror inte på tur, lilla damen. Det är ren och skär skicklighet!!!

    SvaraRadera
  2. Wow this is so adorable imaage. You have made such a cute card.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att se lite andra motiv i din blogg! Kortet är så fint och i härliga färger.

    GRATTIS till vinsten, jag tror inte heller att det var turen som avgjorde.
    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Men ååh "sicket" mysigt kort!!Du är bara så duktig! Kul att se =) Det blir inte mycket scrappat här heller nu när alla tre barnen är hemma och har påsklov och så ska man hinna med och jobba lite mellan varven också ;)

    Ha en fortsatt mysig vecka.

    Kramelikram Sandra

    SvaraRadera
  5. Er dette en vakker farge og en søt motiv. Kortet ser veldig pen. Meget elegant i presentasjonen.
    Hilsen
    Rosi

    SvaraRadera
  6. Jeg er ny med denne hobby'en, men kan da se når noe er fint!:)
    Nydelig kort, og flott fargelagt!:) FLinke du!
    Hilsen Ellen:)

    SvaraRadera
  7. Åh, så mye herlig du lager. Har tittet litt i bloggen din og her var det jätte mye fint. Vil gjerne følge bloggen din. :)

    SvaraRadera
  8. Skogstokigas stämplar är verkligen charmiga och du har gjort en dundrans fint kort med den söta tjejen.
    STORT GRATTIS till vinsten vännen. Inte var det tur inte utan du har vunnit för att du skapat dundrans vackert med snygga detaljer, färger och fint upplägg.

    Ha en skön dag.
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  9. Rackarns tös... Dina kort är helt fantastiskt makalösa - jag blir helt matt!!! I´m a totally devoted fan...
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten gumman!!! Det är du verkligen värd och kortet du gjort med skogstokigas stämpel är underbart fint!! <3

    Alltså, jag är mållös över det uuuunderbart fina kortet som damp ner i min brevlåda idag!
    Sorry för jag är lite sen med att tacka.
    men vi har varit iväg på en tvådagarstripp i bl.a Gbg och Ullared!! :D
    Så jag har shoppat loss som du kanske förstår ;)

    Så åter igen gumman, tusen tack för det jättesöta kortet och godiset där i!! <3

    STOOOOR PUSS PÃ… DEJ!!!!

    //Petra

    SvaraRadera
  11. Hei!
    Hun ble da kjempesøt! Du er så god på fargelegging. Veldig fine papirer, og fint dekorert!
    Ida

    SvaraRadera
  12. Supernice! :-)
    Å grattis till vinsten i tävlingen! Massa kramar

    SvaraRadera
  13. Grattis till Vinsten!
    Läckert kort i härliga färger!

    Ha en trevlig helg! Theresia

    SvaraRadera
  14. Skogstokiga har så himla fina stämplar! =)
    Grattis till vinsten! =)
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design