Lördag

Här är ett kort där jag har använt motivet från min Distress tutorial

This is a card I made out of the motif that coloured for the distress tutorial.


Den här Tildan är en av mina favoriter!

This Tilda from magnolia is one of my favourites!

Närbild på blommorna...jag gick bärsärk med pearlmakern där ett tag ;P

close up on the flower...I went a little nuts with the pearlmaker ;P



Idag är det ljuvligt väder! 17 grader och strålande sol! Idag står trädgårdsarbete på schemat...jag är inte alls intresserad av sånt men det måste väl se lite snyggt ut iallafall ;P

The sun is shining here now and it's 17¤C outside! So today we're going to make the lawn look nice. =)

Ha en riktigt härlig dag!

Have a great day!!

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

10 kommentarer:

  1. Så nydelig!! Fargene er bare helt perfekte!!

    Gry-Beate

    SvaraRadera
  2. Wonderful card ... fantastic colors and Details ... your coloring is beautiful :0)))

    Nicole

    SvaraRadera
  3. Åh så fint så fint! Gillar pärlorna, väl placerade!

    Tack för komplimangen :)

    SvaraRadera
  4. What a lovely card!! Enjoy your day in the garden :o)

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt fint!

    Kram, Erica

    SvaraRadera
  6. Kanon fint kort
    Kul att titta in här man blir glad när man ser dina skapelser.
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Ljuvligt kort! Du är så duktig på att färglägga!

    SvaraRadera
  8. Hi Malin,
    your cards are so beautiful
    I do have some Sunshine.... for you
    here
    Hug's
    Renkata

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design