Äntligen!

Nu har jag äntligen ett kort klart som jag kan visa :)

Det har varit en massa projekt som jag tyvärr inte kan visa här, men när nya magnolia ink och ett trykk kommer ut så kan ni se dessa där :)

Finally I've got a card that I can show you :)

There's been a lot of other projects that I can't show, but you can hopefully see them in the Magnolia ink magazine and Ett trykk when they arrive to the stores :)

For this card I've used Edvin from the fairytale collection and a textstamp, also from Magnolia.

I've painted him with distress inks.

Nu ska jag iväg och plocka hjortron med min pappa. Min mamma ska passa Max då jag har en känsla av att han inte kommer att tycka det är lika roligt som mig att plocka bär i flera timmar ;P

Now I'm off to pick some cloudberry with my dad! My mom will be watching my son, Max. I've got a feeling that he won't find it very much fun, walking around for hours in the woods looking for berries ;P

Ha en riktigt fin dag alla! Och tack för era söta kommentarer som värmer så gott!=D

Have a nice day all of you! And thank you for all the lovely comments that brightens up my day! =D

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

12 kommentarer:

  1. Underbara färger och lika vackert färglagt som alltid! Du kan, du!

    SvaraRadera
  2. Lika vackert och välgjort som alltid :)

    Önskar jag var lika duktig på att färglägga motiv :)

    SvaraRadera
  3. Du är helt otroligt på att göra kort, så är det bara! Underbar färgläggning, fina färger, snyggt upplägg och ljuvliga detaljer.
    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Kanon, som vanligt. Gillar färgerna : ) !!!

    SvaraRadera
  5. Jag vill ha hjortonsylt!!!!!!!!! :-)
    Superläckert kort - jag älskar grönt!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. VAd spännande att kolla in tidningen senare när den kommer med alla fina kort
    Men detta var ju toppen bra.
    Hoppas ni hittade många goda hjortron. det är lite synd att det inte finns här nere i södra sverige
    Kram

    SvaraRadera
  7. You have coloured him so beautifly, He is very handsome :)
    Great card.

    SvaraRadera
  8. Blev det några hjortron? Har jag aldrig plockat för det finns ju inte här nere:=D!! Inte finns det något regn och åska heller som du ville att jag skulle skicka upp, HOT HOT HOT här också!!

    Ljuvligt fint kort och fantastiskt färglagt som vanligt. Gillar dom gröna nyanserna MASSOR!!

    Kramen från mig till dig//Gunilla

    SvaraRadera
  9. Wow va lyckad färgläggningen e!! Jag har försökt färglägga Sherwood Edwin flera gånger, men tycker inte jag lyckats så bra. Han e "svår" helt enkelt. Men du har ju fått till det!
    Kram Ansi

    SvaraRadera
  10. När man ser det här kortet och dina andra blir man liksom stum av beundran! Så fint!!!

    SvaraRadera
  11. Hjortron? Jah, jag hör att vi bor på två helt skilda ställen i vårt avlånga land..(tyvärr måste jag faktiskt lägga till..)
    Kortet du gjort är ljuvligt!
    Din färgläggning är sagolik!
    Har du lagt dina pennor helt på hyllan nu el?
    Men det kan var skönt att vara lite ombytlig :)

    Vill önska dig en trevlig helg!
    Ledig eller jobbar du? Jah, jag misstänker det sistnämnda.

    KRAMIS!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design