Kort och ask

Snälla Inger på Pysseltagen sponsrade oss i StampARTics team med en massa fina grejer!

I mitt kit låg saker som passade bra till barndop. Dessutom en fin textstämpel =)

Jag gjorde ett kort och en ask.






Idag är den sista dagen på semestern...känns lite motigt att börja kliva upp tiiidigt på morgonen men samtidigt ska det bli skönt att ta tillbaka rutinerna =) Max ser fram emot att börja på dagis igen.

Så ikväll blir det tidig kväll då klockan är ställd på 05.30. Jag som trodde jag skulle hinna läsa en massa böcker på semestern men ack så jag bedrog mig ;P Kanske jag hinner ett par sidor ikväll iallafall =)

Kram
Malin

CONVERSATION

14 kommentarer:

  1. WOW, WOW,WOW......how absolutely breathtaking!!!
    Such a magnificent set...so much attention to detail!! Love this adorable image and that charm is the perfect touch...such inspirational work!

    SvaraRadera
  2. High wow beautiful soft colours and the die you have used us so pretty lovely lines/curves. The biw and charm such the sweetest finishing touch ! Kitty :-D

    SvaraRadera
  3. Så söta, både ask och kort:)
    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  4. Helt gudomligt snyggt vännen!!! Jag såg det på stampA,och det är ju bara sååååå sött det du har gjort!! Vilka härliga kit ni hade fått oxå,det måste ju va kul! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Underbar ask och ett ljuvligt kort! Gillar nallen jättemycket! :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Underbart kort och ask! Även pennskrinet i inlägget under är såååå fint!

    SvaraRadera
  7. Så söt den blev. Underbara Inger hon kan hon.

    SvaraRadera
  8. Åh så fint! Jättevackert! =)
    kram på dig !

    SvaraRadera
  9. Så søt eske du har laget :)

    SvaraRadera
  10. For noen lekre farger, utrolig fin stil og nydelige detaljer. :)

    SvaraRadera
  11. Åh va sött :D den blev ju helt underbar

    SvaraRadera
  12. Oh så gulligt, inte ett öga torrt när jag läser den fina versen. Både asken och kortet är jätte fina arbeten.

    Kram Ninni

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design