Present

Vi var på kalas för ett par veckor sedan. Bästa Cornelia, Max tjej, fyllde hela 4 år! Hon gillar dinosaurier och drakar så jag funderade länge på vad hon skulle få. Eftersom det är jag så blev det hemmagjorda presenter ;P


Jag hittade lite virkmönster på nätet så jag gjorde lite figurer.


Det blev en drake och två dinosaurier :) Dom ser lite mörbultad ut på bildena...Man ser liksom varenda skarv...jag skyller på dagsljuset! ;)

Först ut en liten vattendinosaurie



Sen en långhalsad


Det gick inte att få bättre bilder! Det är så mörkt ute på dagarna nu :S

Och så draken:



Ha en mysig kväll alla!

Kram
Malin

CONVERSATION

13 kommentarer:

  1. Men du har talanger tjejen :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. For en flott gave, nydelige figurer. :)
    Veldig lekkert kort også. :)

    SvaraRadera
  3. Men jag tror väl jag smäller av.....det är ju så gulligt att man blir galen(galnare)!! Hur urbota sött som helst och kortet är lika fint som alla Malins kort,å det vill inte säga lite det!! ;)

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Ã…h vad mycket fint du har skapat sen sist jag kikade in! Du rockar bruttan! ;)

    Snacka om att man är poppis!!! Kollade in min blogg nyss & hela 5 pers hade varit in på hela dagen, HAHA! Man känner sig verkligen manad att pyssla vidare & dessutom blogga om det...kanske du hälsar på så blir det en till iaf! ;)

    Ha en riktigt bra kväll, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  5. WOW, helt underbart!
    Vilka paket!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Detta var en gåva som heter duga, hon måste ha blivit överlycklig, härligt!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Men vad duktig du är. Vilken fin och personlig present. Vackert kort också.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jösses vad fint. Lycklig liten tjej som får detta. Kram

    SvaraRadera
  9. Tack för att du vill följa min blogg ; )

    Gud vilka sötnosar! Du gör ju så mycket fint så man blir alldeles häpen.

    Lycka Till

    SvaraRadera
  10. Men guuuuud kan du virka OCKSÅ!!! Så söta de var! Kramar!

    SvaraRadera
  11. Vilken fin present! ... både utsida med kort och innehållet ...

    SvaraRadera
  12. Ooooohhh vilka söta smÃ¥ djur, tänk att bara slänga ihop nÃ¥´t av restgarner, jag blir avis.

    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design