Äääääntligen!

Igår fick jag en torktumlare! Har man blivit gammal när man tycker att det är det typ är det bästa man kan få? Nu står den och mumlar inne i tvättstugan och om 30 minuter har jag ren, torr tvätt!! *lyckalyckalycka*
I helgen ska vi iväg och köpa en ny kyl oxå. Den vi har nu håller på att rasa ihop fullständigt och då är den ca 5 år :( Helt värdelös maskin vi köpte...men den har ju hållit maten kall iallafall ;)

Jomen jag har ju ett nytt kort att visa! Bilder på mitt "nya" pysselrum kommer efter jag har städat någon gång framöver ;)


Inte alls min stil egentligen men det är skönt att kunna göra ett kort som går lite snabbare än när man förglägger motiv ibland ;)

Jag har använt Magnolias dies...dessutom har jag beställt några fler så det blir lite nya grejer här hemma ibland =) 


 Jopp! Det var allt för denna gång! Nu ska jag fortsätta färglägga lite motiv till mina nästkommande projekt =)

Kram
Malin


CONVERSATION

10 kommentarer:

  1. Jag skulle verkligen inte klara mig utan torktummlare.
    Ett ovanligt men fint kort du har gjort.
    Hoppas det bättre med blindtarmen.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert kort!!
    Ha det gott...

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! ser framemot kort på ditt pysselrum :-) Kanske kan få lite tips nu när jag ska få ett eget pysselrum jag med ( Inte stort men dock ett eget :-D )

    SvaraRadera
  4. Så flott kort! Deilig motiv, og så nydelig lekkert oppsett med all den fine pynten. Tøft med stjerne, blomstene og alt det hvite.

    Klem, Anne.

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    kikar in för att tala om att jag nu äntligen är tillbaka i bloggvärlden=) Så nu kommer jag kika in oftare.

    Gillar ditt kort! Måste också bli bättre på att INTE använda stämplar varje gång......

    En massa kramar!

    SvaraRadera
  6. Hoppas att turen har vänt för dig! Superfint kort! Gillar särskilt stjärndekorationen, göörsnyggt. Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Läckert!
    Nu har jag insett att jag BEHÖVER några Magnolia Swirls, ska genast hoppa i väg och klicka hem åtminstonde en. :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Hello.

    My name is Bryndís and I just started a new blog where I collect together links of blogs I like.
    I have for few years added blogs to my favorites and I wanted to add them all to one place and share with others how great they are.
    I just added your blog and I wanted to let you know. If you don't want me to share your blog I will take it out again.
    I would also be very happy if you would share my blog so other will find it. Here is the adress:

    http://thepapercrafters.blogspot.com/

    I hope you have a great day :)

    Bryndís
    http://kortogkrusidullur.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Råflott kort.. Likte godt hvordan du har brukt pairene. og du er fantastisk flink til og pynte :-)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design