Kort och påse

Vi på StampARTic blev sponsrade av Heinikka. Jag gjorde ett kort och altrade en papperspåse av materialet som vi fick :)

Här är en digistämpel som är färglagd med Prisma Colour pennor. Jag gav faktiskt upp pennorna för ett tag sedan, men försökte igen. Den här gången blev jag inte lika missnöjd som övriga stämplar jag har färglagt, så kanske om man övar lite till! Och jag måste köpa en stomp med lösningsmedel så man kan dra ut färgerna lite ;)






Mina tänder börjar se ljuset i slutet av tunneln! Förmodligen så blir det en rotfyllning eftersom jag fortfarande har värk i käken. Misstänker att det är en tand, (som jag bet av för x antal år sedan) som lagades akut i början av december, som jäklas. Igår blev min första rotfyllning klar! Det var oxå en tand som jag bet av för 6-7 år sedan :-/ Man SKA gå till tandläkaren minst en gång om året har jag insett...Men det är inte lätt när man får grav ångest av att bara tänka på det ;) Har nu varit hos tandläkaren 8 ggr sedan början av december :-/ 8ggr!!! Tror inte det är den sammanlagda besökstiden som jag någonsin gått innan... Men så blir det när man struntar i att gå på närmare 10 år. Inflammation i tandköttet hade jag oxå minsann... Det blev två besök hos hygenisten som gjorde rent runt varje tand MED STÅLKROKEN!!! Det är den värsta grejen jag vet (efter svarta tavlan och lerkrukor). Det var en mindre trevlig upplevelse och jag är ärrad för livet, så nu jävlaranamma kör jag med små borstar varendaste dag. Sen har jag lagat ett hål, dragit en visdomstand som jäklades, lagat ett hål akut (den avbitna tanden) och nu senast alltså rotfyllningen. Hurra...pengarna vet jag iallafall vart dom går resten av det här året :-/ Blährg...

Ha en fin lördag!
Kram

CONVERSATION

6 kommentarer:

  1. Nog fan finns det roligare saker att lägga pengar på än tandläkarbesöken. Jag är så glad att jag teckande en tandvårdsförsäkring för drygt ett år sedan.
    Men din värsta skräck borde ju kanske vara botad?! ;-) Terapi...
    Så nästa gång du går på rutinkoll så tycker du det är plättlätt!

    SvaraRadera
  2. URK....hatar tandläkaren!! Ska dit 28e och laga två hål,lär varken va skönt el billigt!!! =(

    Ditt kort och påse är ju bara sådär Malinfint som det kan bli,målningen ser ju helt perfekt ut....=)

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Tandläkare...iiiik!:) Men fina saker du har gjort! Har en skön söndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Jag har en superbra tandläkare som kallar mig vart annat år och det funkar bra. Men min man har varit till tandläkare en gång på de 24 år vi varit ett par, han har extrem tandläkarskräck!

    SvaraRadera
  5. Ditt kort är ju bara sååå fint!!

    SvaraRadera
  6. Gaah, stackars dina tänder! Har själv duckat för tandläkare i 10 år men borde väl ta mig i kragen också...
    Och du, när det gäller Copics är det ingen idé att fortsätta göra motstånd :)... Jag stretade emot habegäret i ett år men egentligen var det kört på förhand,haha, svag karaktär...
    Men lägg för den skull inte ner Prismapennorna, jättesnyggt kort och färgläggning ju! Har en stor flaska lösningsmedel och det går åt yttepyttelite, du får gärna en skvätt av mig om du vill :)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design