Blåbärspaj


You can follow me on Instagram. My username is Majamelon and I update almost every day. My latest project is a mail box out of cartons ;)

Nu postas det inlägg för glatta livet!...om man jämför med tidigare i år alltså ;)

Jag postar ganska mycket på Instagram så ni som vill kan följa mig där. Majamelon är användarnamnet :) Mitt senaste projekt är att göra en postlåda av kartonger ;)

Härom sistens så gjorde jag blåbärspaj av alla blåbär som plockades. Eller ja, jag gjorde ju blåbärssylt och frös in en hel del...men kan kan ju inte göra en massa sådant utan att göra en paj väl?!




Igår kom lekstugan på plats. Jag var ett nervöst vrak! Jag såg hela tiden framför mig hur allt bara skulle rasa ihop till en prydlig majbrasa...Men det gick bra! Min "svägerska"(fd) och hennes sambo kom med en stor lastbil med kran och lyfte hela lekstugan. Som tur är så stod den på grannens tomt så den förföyttades bara 15 meter ungefär :) Mer bilder på det kommer inom kort!

Ha en härlig torsdagskväll!

Kram
Malin

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design