Ojojoj & Utlottning!

Det pågår just nu en utlottning på mitt Instagramkonto! Ni hittar mig där under "Majamelon" :) Både stämplar och dekorationer finns i paketet. Gå in och kika för mer info :D


Det var lääängesedan jag uppdaterade här nu... Men jag har haft fullt upp! Max har fyllt 7 år :) Inför hans födelsedag så önskade han sig enbart Minecraftgrejer. Jag försökte få tag på tavlor som han kan ha på sitt nya rum. Det var rätt svårt, så jag målade 4 st själv. Bara det tog sin lilla tid! Jag har visat alla på Instagram, men dom dyker nog upp här så fort jag har fått över bilderna från mobilen till daton :)


På söndag ska den lille herren ha barnkalas. Än så länge har 14 st tackat ja, så jag har haft fullt upp med att fixa inför Max Minecraftkalas (naturligtvis)... Bilder på detta kommer oxå så småningom ;)

Ni får ha en härlig kväll så länge!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design