Cupcakes fotbollstema

...ja, det går väl sådär med att få till den här bloggdesignen *grinar*. Det går inte alls. Jag är inte nöjd på ett endaste ställe, men jag får väl fortsätta och försöka :)

Härom veckan så hade Max avslutning med fotbollen. Föräldrar fick ta med sig fika om dom ville, och jag kände för att göra cupcakes. Minisar blev det...med fotbollar av sockerpasta ovanpå. Jag köpte faktiskt svart karamellfärg och målade dit det svarta på bollarna. Det var väl roligt dom första tre, men sen hade jag 57 st kvar. Det tog sin lilla tid ;)



Om man tittar lite vindögt så ser dom bättre ut!


Dom blev mycket uppskattade och alla 60 gick åt på 5 minuter. Tur att jag gjorde åt en halv armé ;)

Ha en fin kväll!
Kram
Malin

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design