Whiff of Joy


Jag tror det är den första gången som jag använder ett WoJ motiv på ett kort! Iallafall med den här söta tjejen.

Idag är det -16 och snöar...huvvaligen, perfekt pysselväder med andra ord ;P



Jag har rotat fram papper ur gömmorna. Den här gången hittade jag BGs Wisteriakollektion. Jag är världsmästare på att köpa nya papper och "glömma" bort de gamla som ligger... Igår satt jag och kikade igenom mina papper och det är ju jättemycket fint där! Men som sagt, det glöms snabbt nar man får hem nya leksaker ;)

Ha en härlig helg!!

CONVERSATION

7 kommentarer:

  1. Ett sånt fint kort. Giller WOJ stämplarna mycket men dycker att dom är oftast för detaljerade. Jag har alltid svårt att måla då med min pensel. Fint papper har du hittat. Jag vill faktiskt inte veta vilka papper jag har i mina gömmor.......borde skämas då.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  2. Du köper ju aldrig nya papper utan är duktig på att använda det du har.
    Åtminstonde om man jämför med mig.=)
    Kortet är jättefint.=)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  3. uuuunderbart kort vännen!! Såååå himla läckert!!

    Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Kanon!
    Jag gillar din blå period!! Hi hi
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt kort! JAg tycker de där stämplarna är snygga, men jag har inte kommit mig för att köpa ngn. Spillbitar till kort går hur bra som helst, men ska jag göra en LO använder jag oftast nya;o)

    HA det nu så bra!

    SvaraRadera
  6. Härligt kort. Så fina färger! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design