Inbjudningskort

Denna gång har jag gjort ett kort till Sukkersötts utmaning. Max dagisfröknar har beställt det då dom ska fira en ur personalen med middag och lite sånt.

I've made this card for Sukkersötts challenge.



Idag vräker snön ner än en gång =( Det börjar att bli tak-skottar dags...Danne säger att han är allergisk mot snö, men vi får väl se vad han säger när jag knyter fast honom i skorstenen och inte får komma ner förräns det är skottat och fint på taket!

It's snowing heavily outside...again...and it's time to shove the snow of the roof. Daniel says that he's allergic to snow, but we'll see what he thinks about beeing tied to the chimney and not to be let down until the roof is clean! =D


Kika in i Handarbetas blogg imorgon då jag gör ett inlägg där =)

Ha en härlig torsdag!

Have a great thursday!

CONVERSATION

22 kommentarer:

  1. Makalöst vackert!!! Detta blir nog ett av mina favoriter inne hos dig!! Men du är queen of cards!! I min värld.. å säkerligen i många andras också.... Sol eller snö hos dig??? Vi håller oss inne ;)

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Helt enkelt skitsnyggt.....som alltid =)
    Kram kram //Mia

    SvaraRadera
  3. Vakkert, vakkert Malin!!
    Nydelig malt og så lekre detaljer!
    Ha en strålende dag,
    klemmer fra Maya:)

    SvaraRadera
  4. Åh, så fint Malin!
    Härligt fina färger och alldeles lagom med dekos på.
    Här är det hur mycket snö som helst.
    Skottade hela dagen igår och inatt kom det mera.
    Och tro det eller ej, idag är det lite töväder.
    Du färglägger så fint.
    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  5. Hei!
    Så masse vakkert å se på bloggen din!
    Legger meg til som følger.
    Hilsen Ida

    SvaraRadera
  6. Skotta på taket?! Bind fast honom ordentligt nu så har inte faller;=D! Hoppas det kommer bilder, haha.

    Detta kortet är LJUVLIGT. Så fint upplägg. Hon är så söt lilla tjejen där hon sitter och väntar på varmare tider.

    Kram/Gunilla

    SvaraRadera
  7. Jag blir lika fascinerad varje gång jag går in här, du är så himla duktig och vilket sött lejon i inlägget nedan!!!

    SvaraRadera
  8. Wow, så flott du maler! Helt nydelig! Veldig flott kort, liker arkene og detaljene.
    Legger meg som følger hos deg jeg, håper det er greit.
    NÃ¥ skal jeg se gjennom resten av bloggen din og.
    Ha en flott kveld!
    Klem, Yvonne :)

    SvaraRadera
  9. Nydelig kort,duse fine farger.
    Klem Tone

    SvaraRadera
  10. Å vad jag gillar den där magnolian.. :) Måste nog införskaffa en sån.. :P attans alltså... *fnissar*

    SvaraRadera
  11. Alldeles underbart!!!! Du borde söka som DT hos Magnolia!

    SvaraRadera
  12. Underbara kort i ljuvliga färger! Tassar ofta omkring här...

    SvaraRadera
  13. himmel! Vilket läckert kort!
    Gillar hur du placerat de mönstrade papprena! WOW!
    Älskar färgerna å dekorationerna å så din färgläggning...uuuuuuuum!!!!

    Trevlig helg på dej stumpelumpan! =D

    Kramisar

    SvaraRadera
  14. Otroligt vackert kort i vackra färger. Jag gillar den där magnolian. Försökte leta efter den men kunde inte hitta den, Vad heter den?
    ~Anita

    SvaraRadera
  15. tack.. =) jag gillar dina med.. ;) speciellt färgläggningen.. sådär drömmande romantiskt..

    //roolz

    SvaraRadera
  16. Vilket härligt kort!
    Jag gillar det virkade bandet, supersnyggt!
    & dessutom färglägger du som en dröm...
    Snökramar! Christine

    SvaraRadera
  17. Himmel så vackert!! Allt du skapar blir så fantastiskt fint! Älskar färgval, placering av papper och dekorationer, klockrent med andra ord!!

    Trevlig helg!

    Kram, Erica

    SvaraRadera
  18. Ännu ett super fint kort : )
    Kul att du har ordnat en särskild pysselblogg, men jag fortsätter besöka den "gamla" för att få se Maja!
    Kram

    SvaraRadera
  19. Fasiken vad du jobbar på, bara sprutar ut kort=) Och lika fina varje gång....du äger bruden;P

    Hoppas att allt är bra med er och att förkylningen är bättre.

    Kramelikram<3

    SvaraRadera
  20. Hallo!
    Du är ju så duktigt!
    Har du lust att göra ett födelsedagskort till min syster och hennes man?

    SvaraRadera
  21. Vilka vackra, fina kort! Otroligt!

    (Hittade hit från scrappiz.)
    Ha en bra dag!
    /Miaa

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design