Rosarosa =)

Idag snöar det igen! Det skulle tydligen komma en massa snö under helgen så hurrahurra...
Inte nog med att snön gör mig sur, bilen fick för sig att jäklas oxå! Den började lämna små kryptiska meddelanden om "nedsatt motorfunktion" och i samma ögonblick började den att gå sakta. Till slut stog det bara "motorfel, service erfodras"...Så nu ska vi ringa och få tid på en verkstad så dom kan felsöka vansinnet =(
Igårkväll skulle jag även knåpa ihop ett kort och det hade jag hunnit om det inte vore för att jag skvimpte ut en halv kopp vatten över det färglagda motivet! *gaaah*


Jag har gjort ett nytt kort till Just Magnolias veckoutmaning.

I´ve made a new card for Just Magnolias challenge.


Papperna är från Maja Design och motivet är färglagt med Distresser och Tombows.

Ha en härlig onsdag!

Kram
Malin

CONVERSATION

24 kommentarer:

  1. Förstår att du är nöjd med kortet! det är supersött!

    SvaraRadera
  2. Jätte fint kort
    man blir likspm glad över dina kort
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. What a lovely card!! I have recently discovered your blog and I have to tell you I love your work :)

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt!Och sedan du och din fina målning,jag säger då det....

    SvaraRadera
  5. Superfint kort, hoppas det inte blir fler vattenolyckor!
    Synd med bilen, men de borde väl kunna få ordning på den!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Vilket romantiskt kort! Du är otroligt duktig på färgkombinationer. Kram

    SvaraRadera
  7. Ã…h, for et herlig kort! Og du maler aldeles nyyyydelig! Kjempeflott!
    Klem

    SvaraRadera
  8. å vart har du hittat hjärtat? :D

    nästa vecka ska jag beställa stämplar.. :D För nu har jag fått min bas såld å då bestämde jag lite hastigt att det blev en liten summa pysselpengar från den.. ;)

    Ljuvligt kort som vanligt, men en frÃ¥ga.. Kan man ´"modifiera" magnoliastämplarna.. Jag gillar inte deras lessna ögonbryn och funderar pÃ¥ om man kan skära bort dom pÃ¥ stämpeln, fungerar det? (jag ser ju inte eftersom jag inte har nÃ¥gon)

    Vi ska också få en massa snö, vore ok om det inte vore för att HSB har tydligen fastnat med plogbladet i arslet, ja eller någonstans där solen inte skiner, för plogbladet i backen har dom då rakt inte eftersom vi till och med får ploga våra parkeringar själv (tänk på att vi bor i lägenhet och betalar för att dom ska röja ;) )

    kramis på dig, å det vore askul att träffas på träffen, men jag tror att du kommer att vara väääldigt upptagen med alla dt-kompisar och andra som vill dregla dig i nacken.. ;)

    SvaraRadera
  9. Tack för gulliga ord i min blogg. Du har gjort ytterligare ett superfint kort, gillar hur du får allt så snyggt i en dovare färgskala och du är fantastisk på att färglägga.

    kram Annika

    SvaraRadera
  10. Ååh, jeg er målløs! Så himla flott dette var!!! Og for en hærlig fargekombinasjon!!! Nydelige papirer og detaljer, og fargeleggingen din er bare helt rå!!!

    Ha en flott kveld! Go'klem

    SvaraRadera
  11. Ljuvligt kort i härliga färger! Var hittar du alla underbara tårtpapper?

    SvaraRadera
  12. WOOOW!
    Ett dundrandes fint kort du gjort!!
    Älskar din färgläggning som vanligt å dina detaljer är enastående!
    Hjärtat å blommorna..*suckar djupt*
    Jah du Malin, du kan du! =)

    Kramisar!!

    SvaraRadera
  13. Tjusigt kort, du är så duktig på att färglägga.

    SvaraRadera
  14. Äh nu är jag helt övertygad....du måste ha en raket i rumpan;P
    Så fina kort, alla är ju så grundligt gjorda och helt underbar färglagda.

    Du rockar fett bruden=D

    Kramisar sandra

    SvaraRadera
  15. Ett ljuvligt fint kort!
    Makalös färgläggning, smakfullt med snygga detaljer och så läckert upplägg, LOVE LOVE!!

    Ha en fin dag och vet du,
    DET SNÖAR HÄR IDAG:=D!!

    Kram

    SvaraRadera
  16. Underbara kort du gör vännen:-) Kram M

    SvaraRadera
  17. Ahhh, ljuvligare går inte!!:)Du är helt otroligt duktig!
    Trist med bilen... Vår har varit på verkstad x2 sista veckorna. Vägrar starta när det är kallt men efter en stund i verkstans garage startar den jättesnällt. Svårlagat då. Bilmeken föreslog en bilpsykolog...
    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Åh, jag blir så glad när jag ser dina kort, de är så fina jämt!!!
    Skulle va kul o pyssla nån dag om du har tid o lust!

    Kram Annelie!

    http://anneliehojland.blogg.se/

    SvaraRadera
  19. Underbart!!!!!!!
    Tack för tipset ang etiketterna, har beställt och fått hem fina nu ;0) ...men mina är guldgula.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  20. Ååå, jobbigt med bilen! Bilar ska bara funka. Basta!
    Och mer snö... näääej, behövs inte, den vi har räcker så bra tycker jag!
    Underbart kort! Men det vet du att jag tycker! Undrar hur du lyckas varje gång?!!
    Kramar och tack för så rara ord... men än har jag en bra bit kvar ;D!

    SvaraRadera
  21. Fantastisk herlig kort, nydelig fargelegging og lekre papirer!!
    Klem, Bente

    SvaraRadera
  22. Vackert vackert vännen =)... NU har du lurat mig att prova distressmålning också ;)... har provat det på håret på en magnolia som sitter på ett kort i min blogg =D

    Kramiz maja

    SvaraRadera
  23. Åh så fint kort!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  24. Du skämmer verkligen bort oss vännen! Vill också kunna måla så där underbart fiiiiiint! Det värsta är att jag är för lat för att hämta vatten till pysselrummat så det blir oftast PM pennorna:) För sorgligt, jag vet! Men när man är såååååå gammal som jag, snart halvvägs till 80, så blir man lite lat:) Hoppas att du får en skön helg, men hur ska det gå när man numera bor i Nordpolen? 1 meter snö snart? Kramar!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design