Dan före dan...


Här är en av mina favoritstämplar till julkort. Går fort att färglägga, lätt att trycka upp och jag gillar den skarpt. Dock kommer jag inte ihåg vad det är för märke eller vart jag har köpt den...

Idag är det "Dan före dan före dopparedan". Julklapparna är inhandlade sedan en månad tillbaka, så jag kan luta mig tillbaka och slappna av. Och det är väl tur för jag har åkt på en riktigt härlig halsont deluxe med fräsig nackspärr på sidan. När jag sitter upp så får jag vila huvudet i handen och inte försöka mig på att svälja alls. En härlig bedrift som fungerar i ca 3 minuter. Sedan domnar handen bort. Jag har ett gäng julklappar kvar att slå in, men dom får vänta tills nackspärren har försvunnit.

Ha en fin dag!

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Kjempe flott julekort med et herlig motiv:-)
    Riktig god jul til deg og dine!

    Klem Laila.

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design