Söndag

Jag och Max sov till kl 11 idag! Både han och jag gick på socker efter allt lördagsgodis igårkväll ;P Eftersom vi har varit alldeles "pappafria" helgen så har det inte blivit så mycket pysslat...men ett kort har jag hunnit med iallafall =) Och så håller jag på att färglägga ett nya motiv från Magnolia.

Ååå vad jag önskar att jag hade kunnat åka till deras butik i den här helgen! Dom släppte nya kollektioner, Pirater, Prinsar, Prinsessor och Bröllop...tänk vad pank jag hade varit om jag hade åkt dit ;)

Me and Max slept until 11 this morning! Both him and me had a mega sugarrush last evening, so we didn't fall asleep so early ;P Since we have been "dadfree" this weekend, I have not been able to scrap alot... but I've made one card! and I've begun to colour one of my new Magnolias.

Oh I wish that I could have visited Magnolias store this weekend!! They released the new collections; Pirates, Princes, Princesses and Weddingstamps... I can just imagine how broke I would have been if I went there ;P





Ha en härlig söndag!

Have a nice sunday!

Kram/hugs
Malin

CONVERSATION

12 kommentarer:

  1. Herlig motiv, nydelig fargelagt. Flotte farger og detaljer!!
    Ha en fin søndag,
    Klem Bente

    SvaraRadera
  2. Very sweet card. I love the coloring.

    SvaraRadera
  3. Åååå såå nydelig kort, Malin!!! ♥♥♥
    Lekre farger og så vakkert malt!!!
    Tilda er jo bare så skjønn der hun står!

    Ha en flott søndag!
    Klem,
    jorunn

    SvaraRadera
  4. Så sött, du är så bra på att färglägga.

    SvaraRadera
  5. Å så söt..
    Å neeeej inte fler nya magnolia-stämplar nu.. *fnissar* har inte råd.. *mouhahaha*

    SvaraRadera
  6. Underbart kort! De nya Magnoliorna är fantastiskt söta. I lördags var ingen bra dag att åka till Magnolia. Det var helt packat med folk och kö genom hela butiken. Jag hade tänkt köpa några av de nya stämplarna, men det får bli en dag nu till veckan istället. Hoppas bara att de jag vill ha inte är slut.
    Kram /Hanna

    SvaraRadera
  7. VIlken sjukt perfekt rosett du har knutit då!!!! HUr tusan har du lyckats med det?
    Jag brottas ALLTID med dessa jäkla rosetter och band..*grr* ;)
    Kortet är jättefint!

    jag var på magnolia i går!! *räcker ut tungan* ;)
    Tittade inte så mycket på stämplarna. Börjar jag göra det så hade jag gått därifrån minst 2.500:- fattigare.

    Idag har jag städat min katastrofzon till pysselrum!
    (före och efterbilder finns att skåda inne hos mej) ;)

    kramis!!

    SvaraRadera
  8. Jättehärligt kort!! Jag får verkligen inspiration av att se det du tillverkar! :)
    Mvh Lillgrodan

    SvaraRadera
  9. Hur sött som helst! Kan du skicka lite färgläggnings begåvning till mig? Ett par kilo så där!

    SvaraRadera
  10. WOW! Such a gorgeous card Malin!
    The image is so cute and the colouring is perfect.
    Have a nice day.
    Hugs, Swantje x

    SvaraRadera
  11. Jättefint kort, jag har varit i deras butik men det var några år sedan nu!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design