Muggvärmare - Cozy cups



 Jag har gjort ett par cozy cups till Max's fröknar. Det är virkat (som man kanske ser) och gick relativt fort (beroende på hur mycket tid man har). Den blå muggvärmaren gjorde jag igår och det tog väl ett par-tre timmar. Valde pastelliga färger eftersom minimarshmallowsen som jag hittade var i samma stuk ;)



Fyllde cellofanpåsar med marshmallows och knöt ihop med ett God Jul-band. Måste säga att det är rätt skönt att han bara har två fröknar i år! Annars hade jag fått virkat rumpan av mig. Förra året hade han 7 st på dagis.




Man behöver egentligen ingen beskrivning (om man kan virka basic), men om ni vill ha en så har Rimna en jättebra beskrivning!

Ha en fin dag! NU ska jag fortsätta med pepparkakshuset jag påbörjade för ett par timmar sedan. Efter 18 tappra försök med smält socker, och en bränd tumme så gav jag upp och limmade ihop skiten med vanligt lim!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design