Bilder och renovering


Jag är med i en februariutmaning på instagram. Man ska lägga upp ett foto om dagen och följa reglerna. Ex, Childhood var det ena dagen. Jag valde att fota min gamla nalle som har hängt med i 35 år snart :) Efter det var det square och utensils. Max's lilla rubiks kub (eller hur det stavas) och vinöppnaren fick vara modeller då ;) Jag heter Majamelon på instagram om någon har lust att följa ;)



Annars får det rätt segt på pysselfronten. Eller ja, jag har köpt en massa nya stämplar, men dom kan jag enbart färglägga. Vi håller på att renovera övervåningen...där mitt pysselrum finns. Allt står fräsigt under plast och papp centralt i varje rum, så jag kommer inte åt något. Jag var dock lite förutseende så jag plockade åt mig distresserna, stämplar, akvarellpapper och pensel innan målaren drog igång ;)

Jag vågar knappt visa förebilder på rummen...men ni får nog se senare, när allt är klart :) JAg kan ge er en liten hint om hur det såg ut för ett par dagar sedan! Orange heltäckningsmatta i pysselrum och hall. Ljusgrå heltäckningsmatta i Max rum. Furutak i pysselrum och hall. Fräsig randig tapet från 80 talet i pysselrummet, väv i hallen, strukturtapet i Max rum. Trädörrar till pysselrum, toalett, klädkammare och M's rum. Målaren ska alltså måla om allt! ALLT! Tak, väggar, hall, dörrar och allt annat som skär i hjärnan på mig. Det ska bli så sköööönt!! Men det tar nog en vecka till, så jag får snälla färglägga motiv under tiden ;)

Ha en fin lördag!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design