Lite färgläggning

Jag har köpt nya stämplar! Och folk säger att lycka inte går att köpas för pengar? ;) Det blev bland annat Tiddy inks, Some Odd girl och lite andra tillverkare. Underbara stämplar allihopa! Och det är första gången som jag köper både Tiddy inks och Some odd girl's stämplar. Måste säga att Det var fantastiska stämplar att färglägga. Tyvärr så har jag bara knäppt med mobilen, men färdiga kort-resultat får väl komma senare...så fort målningen är klar uppe i pysselrummet...och det verkar den aldrig bli...


Stämplarna är färglagda med distress inks. 




Glöm inte att ni kan följa mig på fantastiska Instagram (klicka på länken för att komma direkt till mitt konto) :)

Kram
Malin

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design