Renovering del 2

Renoveringen går framåt! Snickaren kommer tidigt på morgonen och far hem sent. Nu är tak och gipsväggar på plats. Spackling och målning kvar där. Golvvärmen är förberedd så snart är det dags att lägga slingorna...tror jag. Är det något jag har lärt mig så är det att ser det nästan färdigt ut, så är det inte klart än på en eller fem veckor. Nästa vecka kommer köket, så tills dess hoppas jag att det mesta är klart. Hoppas...inte tror. Hoppas... Man börjar iallafall se ljuset islutet av tunneln! :D












Snart ska jag och Penny bege oss till babysången, men först ska jag förbereda min Crock pot. Varför köpte vi inte denna maskin för flera veckor sedan?! Tänkte tillaga kyckling med lök och sötpotatis i kokosmjölk.



CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design