Sött tips!

Idag var jag och inhandlade de flesta av plantorna till trädgården. Jag såg förresten svarta petunior som var så häftiga =D ...men såna blev det inte den här gången...

Iallafall så vill jag tipsa er om dom här galet söta hinkarna som finns att köpa på IKEA! Stora hinken kostar 39 kr, mellan 19 och så får man köpa 3 små för 19 kr. Finns i färgerna rosa, grön och ljusblå...kan ha funnits i mörkblå oxå...och så såg jag liknande i zink! Men eftersom vi har ett vitt stenhus så vill jag "piffa" upp färgerna lite.


På vår tomt växer det grejer hejvilt överallt. Här på uppfarten, bredvid dörren, växer det en massa smultron. Bordet som hinkarna står på är ett gamalt rangligt bord som får tjäna sina sista år som någon typ av pidestal ;P


Var tvungen att köpa röda pelargoner oxå. Jag har två stora krukor i cement som jag gillar skarpt och får inte stå gapande tomma över sommaren ;P


Köpte även minipetunior (häng) men dom har jag inte fått någon plats till än =)

Ha en fin dag!

Kram
Malin

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Nu fick jag ännu mer ångest över min egna trädgård...det ser verkligen ut som "HEJ, kom å hjälp mej" i min trädgård :(
    Såååå tråkigt, för jag vill verkligen också piffa upp med blommor..men det funkar inte. Allt är igenvuxet å folk skulle ju undra hur fan jag tänkte när jag ställt en kruka med en växt i på gården..när resten av gården verkligen ser ut som helvetet själv....*buhuuuu*
    ÅÅÅÅÅNGEST!!!
    Å sniglarna ÄLSKAR det!!...*grr*

    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har gjort. Söta färglada hinkar.
    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åååh me lajki ♥
    ja, man skulle nog piffa till det lite, rosa är ju aldrig fel :)
    Supersött blev det ju!!
    Kram kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design