Skolfoto


Förra årets skolfoto på Max. Han var så noga med frisyren...Dom skulle knäppa rätt tidigt på morgonen och det var jag glad för. Frisyrer håller inte särskilt länge på barn. Efter ett par timmar så brukar allt ligga platt eller stå åt andra håll. Max fick vänta på sin tur och satt tålmodigt (har fröknarna berättat) i nästan 1,5 timmar. Han var en av dom som blev fotad allra sist i sin klass (han går på 6-års). När det nästan var dags för honom så hade han suckat tungt och sagt "Men NÄR är det MIN tur egentligen?" haha, stackarn. Till Max (och min) lättnad så fick vi hem korten och såg att frisyren hade hållit ordentligt. Det här var även sist som Max klippte håret. Han har bestämt sig för att spara ut det långt, så just nu ser han ut som ett mellanting av Björn Borg och Liam Gallagher... Men vill han bestämma frisyr själv så får han göra det, precis som här på bilden.

Ha en fin dag!

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Åå, så skjønn han er, Malin :-) Forstår godt at du er stolt av den flotte gutten din <3
    ønsker dere en god weekend !
    Klem
    Turid

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design