Renovering del 3

Snälla låt oss bli klar innan jul...Golvvärmegrejer överallt. Rörmokare som dyker upp någon timme här och där ibland...Det är ju ett enormt projekt, men jag är less nu! Jag vill ja mitt jävla kök! NU! Men jag har ju en crock-pot så jag klarar mig ett tag till.



Här är baksidan av huset. Det står en massa bråte på altanen som ska slängas. Hela fönster och dörrpartiet ska bort och ersättas med två stora fönster. Eller ja, ett fönster och en skjutdörr. Kommer att bli bra det där :)



Det blev rätt bra. Dom satt in bakpartiet igår. Nu ska det bara slängas "lite" renoveringsbråte ute på altanen. Gamla möbler och sånt.





Från hallen sett.


Hoppas jag kan komma med lite nya bilder snart :D



- Malin


CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design