Nyklippt liten vilda

Pennys hår växters om ogräs! Och eftersom hon hade gnussat bort en hel del hår i mitten av bakhuvudet så såg det lite tokigt ut med långhår på en decimeter, ett mellanrum till nästa etapp, och så jättetjock hår längst upp ;) så i torsdags tog jag fram saxen, ett kilo bananer, babblarna till förbannelse och tålamod utav bara helvette. 3 minuter senare var det klart! Har nog aldrig klippt så fort i hela mitt liv. Bananslantarna och babblarna hjälpte till ordentligt kan jag lova. Utan dom hade hon nog haft hockeyfrilla nu.

Här ser ni alltså förebilderna...och hur hon frenetiskt plockar bananbitar.






Det här åkte av! Helt sjukt med tanke på att hon bara är 10 månader 😆 testen längst upp är mer än de flesta barn i samma ålder har på huvudet 😆




Titt va snygg hon blev lilltrollet 😍











Idag fick hon dessutom smaka på lite tacos! Eller ja, majs och gurka med lite köttfärs. Fröken matglad petade i sig allt och skulle ha mer majs omgående. Till saken hör ju att hon hade ätit en hel burk med pastagratäng eller vad det stod. Plus en halv burk med mangopuré, så det där lilla var inte middagen ifall att ni undrar 😆 det var mer som hobbitarnas mellanmål mellan mellanmålen ;P



Malin

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design