Tröttast av dem alla

Maja kan konsten att sova länge. Hon har sovit med mig på soffan sedan i fredags och tycker att det är så mysigt! Jag tycker inte att det är lika mysigt. Varenda gång som hon rör på sig så måste jag parera, annars klättrar hon över mig, för att komma så nära huvudet som hon bara kan. Vet inte hur många gånger som jag har vaknat av att hon har försökt att sätta sig på mig...Och hon väger ju en del så det är svårt att lyfta bort henne. Jag ser iallafall fram emot att flytta tillbaka till sängen, men vågar inte göra det än då såren inte är läkta ännu. Just att dom sitter på magen gör det hela svårt då det är lätt hänt att det kommer ett ben eller en arm flygandes, just i maghöjd. Jag vågar inte riskera att några stygn går upp.


Idag blir det en luuugn dag! Ska in på siba en sväng för att köpa en elvisp. Min gick ju sönder sist jag skulle vispa grädde...


20120829-110246.jpg

CONVERSATION

1 kommentarer:

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design