God fortsättning!

Efter en härlig jul och mysig nyårsafton så har jag inlett det nya året mer "hälsosamt"...har ni hört den förut? HAHA! Varje nyår blir jag såhär...Det känns som att med ett nytt fräscht år får man en nystart och kraft att förändra allt, men det här året tänkte jag satsa mer miljövänligt.
Jag köper redan mycket ekologiskt, men shampoo och sånt är oxå stora miljöbovar. Balsam måste jag dock fortsätta använda för att över huvud taget kunna kamma ut håret efteråt. Summan av det hela är att i morse gjorde jag faktiskt eget ansiktsvatten på honung, äppelcidervinäger och citronsaft. Ikväll tänkte jag försöka mig på en aspirinmask. Spännande. Har även läst om en mask som renar porer och rengör, men det är kanel i den och just kanel kan ju vara riktigt irriterande och allergiframkallande...Det kan ju oxå bli spännande...

Sen var det det här med vikten. Jag har slutat att ge löften om att gå ner i vikt, för jag verkar inte ha karaktär nog att hålla dessa. Men det är ju ett plus i kanten om jag kan tappa en 10-20-25kg ;P

En miljon olika projekt har jag påbörjat...men inte avslutat. Vad är felet? Kan jag inte bara nöja mig med att göra klart det jag har börjat med? Nej, jag ser en ursnygg filt - virkar 15 mormorsrutor, får syn på ett par torgvantar, måste göra sådana...gör en och börjar sen leta stuvar till ett lapptäcke som jag vill sy. Jag har 20 ramar i olika färger som ska sättas upp...men först måste jag hitta foton att sätta där...börjar leta bilder, fastnar på gamla bilder och ser något fräsigt, glömmer bort vad jag gjorde och påbörjar projekt 20000456...

Här är iallafall min ena torgvante. Mönstret hittade jag hos Bautawitch.se


Ha en fin dag och God fortsättning!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design