Top 10 2014

Utan inbördes ordning kommer här min årliga Top Tio pyssellista!

1.


2.

3.

4.

 5.


6.
 En spis till lekstugan, gjord av ett gammalt nattduskbord.


 7.
 Vääääldigt blaskigt foto...är skarpare egentligen. Mörkare i färgerna.

8.

9.


10. 
Diskbänk till lekstugan gjord av ett gammalt nattduksbord



Det var den listan jag kunde komma på såhär på rak arm. Har säkert missat en massa, men då är det bara att bläddra lite bakåt i bloggen ;)

Ha en fin dag!
Kram
Malin

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du gjort! Många härliga kort, tavlan är ursnygg och spisen var ju väldans smart. Ser att du gillar att virka också. Kul! Jag är också en virkande papperspyssslare :)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla :) jag vet inte om min kommentar gick fram i din blogg! Blev massa knas med inloggning till Wordpress och sånt ;)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design