Nyårspyssel

Jag hann inte att knäppa kort på min fina dukning på nyår...Jag har nog aldrig dukat så fint faktiskt! Gjorde egna servettringar, bordsplaceringskort med choklad och vinglasdekorationer...Jag har närbilder på dessa men inget från bordet tyvärr...

PÅ "BP"kortet satte jag även fast en utstansad oval pappersbit med namnet på den som skulle sitta vart :)



 Det är ju ett helsicke att försöka få till naturtrogna bilder under vinterhalvåret...



Här är "riktiga" färgen på servettringarna (nedanför alltså)




Ha en fin dag!
Kram
Malin

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. your pictures are wonderful i like you to visit me at www.we.hobbiesandcrafts.net. and i hope you have a lovely new year.. do send some of your friends. ( thank you )

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design