Renovering

Vi hÃ¥ller ju pÃ¥ att renovera nästan hela mellanvÃ¥ningen pÃ¥ huset. Väggar har tagits bort, allt har slitits ur och nu är jag pÃ¥ vippen att grina lite dÃ¥ allt tar sÃ¥n jäkla tid.  Vi började i slutet av september...Nu har det väl gÃ¥tt 7 veckor och det är halvfärdigt. Köket beräknas komma nÃ¥gon gÃ¥ng nästa vecka sÃ¥ jag hoppas det mesta är klart tills dess. Jag är dödsless pÃ¥ micron. Riktigt riiiiktigt less!! SÃ¥ idag drog jag iväg och köpte en crock pot. FÃ¥r Ã¥terkomma med recension av den sen ;)

Här är lite bilder på samma dag som vansinnet började, vs nu...och lite bilder efter vägen.

Matrummet



Matrum och kök sett från v-rum



Köksingången och hallen



Köket i nedmontering






Halvdaskiga bilder, men man får ju en lite uppfattning om hur set såg ut innan (observera att det är nerpackning på gång. Mindre bombnedslag ;)

Två dagar senare

Matrummet (bärande vägg som revs)



Köket


Hallen



Från matrummet mot köket (väggen delvis borta)






Taket försvann

V-rummet mot matrummet


Köket



Kommer fler bilder framöver :)

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design