Jisses...

Igårkväll var jag och Maja alldeles ensam. Jag får liksom ett överslag när det händer (typ en gång vart 4e år) och vet inte riktigt vad jag ska göra först. Ska jag läsa? Se på film? Pyssla?? Efter en timmes överläggande med mig själv så blev det filmtittning i 4 timmar. Efter det läste jag i en timme tills jag somnade vid 4(!). Sov ända till 10, hoppade in i duschen och for till mina föräldrar för att hämta Max, som sov där inatt. Väl där så hjälpte jag pappa att sätta ihop två nya soffor, beställde mascara åt mamma (internet är inte hennes bästa vän) och grejade på.


Nu är vi hemma igen, utslagna och hungriga. Jag och Max for in på ica när vi for från ön, men när vi kom till självscanningen så var naturligtvis plånboken i jackan som hängde hemma...Väl hemma fick jag se lite bilder från svensexan som Daniel var på i Åre. Nu sitter jag här som ett UFO framför datorn och vill inget hellre än att bara vila ögonen i en timme eller två.


CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design