Lördag!

Idag har jag haft trevligt främmande av min gamla barndomskamrat, Jessica! Vi pratade i närmare 5 timmar.

Max var med farmor och farfar på en massa roligheter och kom hem som spindelmannen (ansiktsmålning).

Nu sitter jag hos mina föräldrar på Alnö och ska äta lite efterrätt efter en mysig grillkväll. Det blir jordgubbar och grädde för de vanliga dödliga. Jag får äta en glass. Jordgubbar är tydligen döden för gallstenarna så jag håller mig ifrån det.

Inatt ska Max stanna kvar här och jag ska sova alldeles själv!!! Det har inte hänt på mååånga år! Daniel är i Åre på svensexa så hela sängen är min!!...och Majas...

Ha en mysig lördagskväll!



20120630-194636.jpg

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Hoppas du fått en mysig kväll och en skön natts sömn, mina darlings kom hem igår efter en vecka borta :) - Elliot har aldrig varit borta i 6 dgr från mig ;-).... men det var skönt med lite egen tid! kram

    SvaraRadera
  2. Malin - ville kika in lite och se hur du har det! *ler* Verkar som om du har härliga dagar! Skönt. Passa på och njut av att sova själv... Det behöver man lite då och då.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fy vad gallan kan ställa till det! Har själv problem med den, kan t ex inte äta vissa äpplen för skalets skull, hårdkokta ägg är bannlyst och jag kan inte äta min favvo, lax mer än i begränsade mängder... Men man får välja det minst jobbiga och då blir det oftast att avstå från det goda. :-(

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design