Ojoj, nu blir det bilder!

Pinsamt, men nu var det längesedan jag uppdateradebloggen...men under sommaren brukar det bli lite stiltje. Plus att det har varit mellan 30 och 40 grader på övervåningen där jag har min stationära dator med de flesta bilder. Förhoppningsvis kan jag ändra på det nu för jag har köpt en fiiiiin mini iPad!! Med ett rosa skal till <3
Blir det vansinnigt stora bilder så får ni ha överseende!! Jag fixar det såklart jag ser det ;)






Vi har även varit på semester i Danmark! Max fick välja mellan olika destinationer, bland annat Disneyland...men när han hörde ordet LEGOland så fanns tydligen inget annat alternativ...till min stora förskräckelse, jag hade hoppats på det förstnämnda ;P fast det var fantastiskt i Danmark oxå!

Lyckligaste killen som åkte tåg för första gången. Naturligtvis skulle han stå upp första fem milen...sen åkte datorn fram och var nästan okontaktbar fram tills ett barn kräktes i gången bredvid mig (jag stor-sov just då).







Legoland. Vi lyckades pricka in den enda dagen på hela min semester som det kom spöregn...Fast det regnade bara i ett par timmar...men naturligtvis började det när jag och Max stod i kön till spökhuset. Den längsta kön jag någonsin stått i! Det tog över en timme att komma in. Hela den turen avslutades med ett fritt fall (karusell) vilket jag lyckligt ovetandes trodde var en sånadär häftig biogrej som man liksom får sitta fastspänd i och se en berg och dalbana på låtsas, fast det känns lite riktigt. OJ vad fel jag hade... Tur att jag hade varit lite förutseende och tagit en åksjuketablett innan vi for dit. Inte hann jag och reflektera över att det var typ 15 meters takhöjd på skiten heller!! Men Max var galet nöjd över både åkattraktioner och allt annat där :)







Förstadagspriser vi gick förbi den här statygubben så vågade inte Max gå fram. Andra dagen var han lite kaxigare :)







Tivoli i Köpenhamn var häftig och stort!


















Vi bodde i närheten av Legoland i två dagar, och 4 dagar i Köpenhamn. jag lyckades hitta en ursnygg marimekkoväska på marimekkosaffär o Köpenhamn. Aj löööv it!!




Idag är min sista semesterdag...imorgon blir det åter till gamla rutiner igen. Max börjar snart i ettan så efteråt ska bli spännande för både honom och oss :)

Kram
Malin

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design