Blått kort


Jag hade en sådan tur att jag vann Pion Designs månadsutmaning. Priset var ett presentkort på 200 kr och naturligtvis var jag tvungen att handla på en gång =) Jag lade min beställning på torsdag och på fredag låg det i brevlådan! Kanonservice!! På fredagskvällen så var jag och Annelie hos Hella och pysslade. Vi blev bjudna på godis och rött vin! Naturligtvis var jag tvungen att använda de nya fina papprena som kom från Pion design! Så resultatet blev ett blått kort med en söt stämpel från hÄnglar.

Lucky me won a challenge at Pion Design! The prize was a giftcard so ofcourse I had to shop at once =) I placed my order this thursday and the pacage arrived on friday! That's great service! On friday me and Annelie were invited to Hella for an evening of cardmaking. Hella offered us both candy and red vine =) So the result of this evening is this blue card with the cute hÄnglar girl.




Jag fick även ett sött paket med dekorationer från Scraplyckan där jag vann deras månadsutmaning. Alla dekorationer låg i en stor ask som går att altra! Så det är nog vad jag kommer att pyssla med ikväll ;P

I also won Scraplyckans monthly challenge and recieved a cute package with embellishments and other great stuffs. It came in a box with a lid, so I guess I'm going to make something out of that tonight =)

Ha en härlig söndag!

Have a nice sunday!!

Hugs
Malin

CONVERSATION

13 kommentarer:

  1. Hei Malin :)

    For et nydelig kort! Så lekre papirer og dekor, og det nydelige motivet er bare så vakkert malt!

    Ha en fin søndag! Go'klem

    PS! Kortet ditt passer forresten til vår nye utfordring hos Sketchy Colors denne uken *hint*

    SvaraRadera
  2. Vilket superfint kort! Härligt å få massa pysselsaker i vinst! ;p
    Ha en härlig söndag!
    kram kram!!

    SvaraRadera
  3. Nyydelig kort Malin! Herlig den blå fargen og så vakkert malt også!!
    Kjempeflott design og layout på kortet ditt, det er det jo alltid på dine kort! =)

    Klem,
    Jorunn

    SvaraRadera
  4. Utrolig lekkert kort med nydelige farger. Bare så flott det motivet (",)
    Hilsen fra Karin

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert kort du har gjort! Roligt att se papper från min butik visas på detta vackra sätt!
    Grattis till vinsten än en gång!
    Kram från Jenny

    SvaraRadera
  6. såå sött!!!

    kram, erica

    SvaraRadera
  7. Sååå sött kort!Och så jättesöt stämpel sen då.

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsterna och det blev ett jättesött och fint kort.

    SvaraRadera
  9. Superduperfint kort, älskar ditt sätt att färglägga!

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten:) Om du menar blomdiesen i min blogg så är de Bosskut dies. Älskar dem! Kramar!

    SvaraRadera
  11. Vilket sött kort! Fint upplägg med cirkeln bakom motivet. Snyggt med blommorna och dom små stenarna/pärlorna, VACKERT!

    Hoppas att du får en mysig måndag och så ska jag hålla tummarna att det inte kommer mer snö hos dig;=D!!

    Kramen till dig.....

    SvaraRadera
  12. Hei!
    Dette er bare vakkert, som vanlig!
    Ida

    SvaraRadera
  13. Hej hej!
    Har sett många av dina kort, så otroligt vackra!
    Jag har bara en fundering.... Hur gör du för att få vissa detaljer "utanför ramen"? Som på detta kort, när hennes fötter är utanför?
    Skulle du snälla vilja svara till min mail? jokkemilla@live.se

    Tack så mycket på förhand!

    /Camilla

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design