Tavla

Min lillasysters sambo Niklas fyllde 30 år för ett tag sedan. Jag fick ett litet insidertips om att han ville ha en tavla målad på The Punisher (Marvel) från ett omslag på en tidning som han hade hemma. Jag knäppte ett kort och målade så gott det gick efter det :)

Jag skissade upp motivet på ett akvarellpapper storlek A3 och använde mig av mina distressink ink vattenfärger...den svarta gick åt kan jag lova ;) (klicka på bilderna för att se större...har inte lyckats komma underfund med hur man sätter in stora bilder utan att de blir suddiga än :-/)










Färdiga tavlan (utan inramning...jag försökte knäppa när den var inramad, men lyckades inge utan att få med hela mig själv mitt i smeten ;P )




Kram
Malin


CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design