Kort till min syster

Min LILLAsyster fyllde 28 år den här månaden. Eftersom hon har en galen kortmakare (inte hattmakare) till storasyster så får hon kort och altrade grejer lite då och då...stackaren har inte hjärta att slänga grejerna heller så hon lägger det förmodligen på hög i en låda som kommer att explodera snart. Likadant med mina föräldrar...min mamma "skämtade" om att jag inte behövde skriva något i korten för då kunde hon ge dom vidare ;P Och morfar, älskade morfar som dog förra året...när vi rensade ut hans lägenhet hittade jag ALLA kort som han har fått av mig både till födelsedagar och jul. Det var som att gå igenom evolutionstrappan, fast i kort haha =D

Stämpeln är en Kraftin Kimmie. Målad med distress inks; Wild honey, victorian velvet, tattered rose, walnut stain, vintage pgoto och weathered wood. Jag har duttad med stickles lite här och där.



Ha en riktigt mysig kväll!

Kram
Malin

CONVERSATION

11 kommentarer:

  1. Jag trodde du skrivit fel, Emelie kan ju inte vara 28 heller!

    SvaraRadera
  2. vilket härligt kort och mysig stämpel.
    Din morfar va nog mycket tacksam för alla fina kort han hade fått,gulligt av honom och spara dom.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart härligt kort!
    Förstår att alla sparar dina kort, de är ursnygga!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Härligt kort.
    Din morfar var säkert glad för alla korten. Kram

    SvaraRadera
  5. ÅHH be du bara din mamma skicka dom hitåt så ska dom förvaras väl!! *hi hi*
    Mina barn har oxå en låda som dom sparar mina kort i,den kommer nog att sprängas den me nån dag....
    Underbart kort som alltid Malin!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  6. What a darling image, Malin! Love this cutie!
    Your details are stunning and make this such an extraordinary creation.

    SvaraRadera
  7. Kjempestilig kort vennen, din søster blir nok kjempeglad for dette
    HÃ¥per du har det bra

    Hjerteklem fra
    Heidi

    SvaraRadera
  8. Det här kortet gillar jag jättemycket - helt, helt underbar stämpel ocg du har färglagt henne helt, helt perfekt!

    Kram

    SvaraRadera
  9. SÖtnosen!
    Du skriver så himla härligt!!
    Jah, min mor å far badar i Petragjorda kort..
    Stackarna! De vet inte vart de ska göra av dem..de står i en hög i bokhyllan i "finrummet".
    De har så mycket kort att jag nu inte känner lika mycket krav på att ge dem kort längre ;)
    Jag har liksom övergått till att ge kort till dem som fyller jämt istället.
    Folk måste ju fan tröttna på att få mina kort efter ett tag ;)

    Kortet till din syster är superduperläckert och glassigt! ;)
    Tänk att få ligga i ett varmt badkar fullt med skum på självaste födelsedagen..
    Japp, härmed önskar jag mej ett badkar....i ööhh....julklapp! ;)

    Hopp å hej, leverpastej! :D
    //Petra

    SvaraRadera
  10. ♥beautiful, Malin! Love this gorgeous girl in her bath tub...♥
    Hugs, Alessandra

    SvaraRadera
  11. Vilket läckert kort! Motivet är verkligen otroligt fint färglagt och "stickles-duttandet" ger verkligen en snygg effekt ...

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design